Ga naar inhoud

screensaver


Heidi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Karel, Hier komt ie dan

programmatoegang&instellingen, Windows update, windows catalogus, hp image zone, hp dirigent, bureau acc, ontspanning, opstarten, internet expl, outlook expr., windows media player, windows messenger, microsoft office, Eset, Games, Incredimail, adobe photoshop alb. starters ed. 3.0, adobe reader 7.0, powertoys for windows xp, nipo software, HP, oberon media, I.R.I.S. OCR registr., JAVA 2 runtime environm., arcsoft photopr. 4, tablet, ulead photoimpact 11, ulead systems, wacom just write office, coreldraw essentials 2, TNT post editor, albumprinter Pro Ed, gamehouse, registry smart, adware alert, TOMTOM, Jasc software, tune up utilities 2007, windows live messenger.

ik heb ze dus maar gewoon overgetypt.

Hopelijk heb je er iets aan.

groeten

Heidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu las nob moet ik me er eens tussen komen.

probeer eens elk proces (apart) te sluiten entelkens test je of hij werkt.

vindt ik geen goed idee, raad ik niet aan, want kan problemen opleveren

ik ben nog de lijst aan het bekijken, vandaag heb je antwoord

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Heidi

sorry voor het wat late antwoord, ik heb enkele dagen bezig geweest met onderhoud aan de website waarvoor excuses

ik heb even je lijstje bekeken en ik heb enkel mijn twijfels bij adware alert

ik raad je aan deze even te verwijderen, dus als bij dit item een uninstall kopeling staat deze doen, ofwel vanuit configuratiescherm en software verwijderen mocht dit er niet staan

dan zou ik nog even proberen

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou om eerlijk toe te geven ik ook niet Heidi

en dan gebeurd niet vaak

nou we kunnen nog iets proberen en dat is systeemherstel

als je enig idee hebt wanneer screensaver nog werkte tenminste

ga ff naar start - programma's - bureau accesoires - systeemwerkset - systeemherstel

kies: een eerdere status van deze computer herstellen

nu zie je kalender, ga ongeveer naar de datum dat je denkt dat ie nog werkte en kies een vetgedrukte eruit en kies volgende

je pc zal ff herstarten

controleer even of hij nu werkt

mocht dit niet zo zijn start je dit progje opnieuw en kies je de datum zo dicht mogelijk bij vandaag, zo keer je terug zoals het eerder was en dan moeten we even iets anders zoeken

succes

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.