Ga naar inhoud

Na urenlang teksverwerken bestand gedeeltelijk kwijt


Stormpie007

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Ik heb een zeer groot probleem: vandaag heb ik ongeveer de hele dag een tekstdocument bewerkt. Zeker 6 uur lang (uiteraard met pauzes), en om de zoveel tijd op ctrl + s geklikt. Elke keer laadde de computer dan eventjes en dan kon ik weer door. Als eerst had ik opslaan als gedaan en in mijn documenten opgeslagen. Nu: ik ben al mijn bijwerkingen na 12:07 kwijt, en kan het nergens meer vinden. Tevens sloeg ik het document op op mijn usb, waar het document voor het laatst op 17:35 was gewijzigd, maar als ik die open krijg ik nog steeds de grotendeels ongewijzigde versie van 12:07 die ook in mijn documenten staat.

Ik weet niet wat en waar het bestand bevindt wat telkens opsloeg als ik ctrl s drukte, maar ik heb al verscheidene dingen geprobeerd, maar heeft tot nu toe nog tot niks geleid. Misschien weten jullie een locatie waar het toevallig terecht is geraakt..

Heel erg bedankt voor uw reactie, het is zeer belangrijk,

MVG,

Storm

P.s. Ik maak gebruik van windows 8 en office 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.