Ga naar inhoud

Scan menu is van laptop verdwenen


Hillanna

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik wil een scan maken op mijn HP deskjet 2050 J51oa maar ineens is het menu waarmee ik de scan wil starten totaal van mijn laptop verdwenen.

Ik ga altijd naar Start; apparatenen printers, rechtsklik op mijn vaste printer en in dat menu staat dan o.a. de optie scannen. Dat staat nu niet meer in het menu.

Wel kan ik via de knoppen op de deskjet een afdruk maken op bijvoorbeeld een document afdrukken via Word kan wel.

Uit wanhoop heb ik de software van de printer maar weer opnieuw geinstalleerd maar nee hoor, het menuutje dat ik bedoel verschijnt niet...

Hebben jullie misschien een tip voor mij hoe ik dit op kan lossen?

Ik wacht vol spanning op een reaktie van jullie.

Met vriendelijke groet,

Hillanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik geen HP maar die weg die je gebruikt om te scannen is toch wel heel vreemd.

Welke software heb je gedownload?

Als je de volledige software geïnstalleerd hebt kan je via Start > Alle programma's > HP > HP Deskjet 2050 J510 >HP Deskjet 2050 J510 de scan starten of Start de Scan-taak met behulp van de Printersoftware. Klik op het pictogram

HP All-in-One op het bureaublad om Printersoftware te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik geen HP maar die weg die je gebruikt om te scannen is toch wel heel vreemd.

Welke software heb je gedownload?

Als je de volledige software geïnstalleerd hebt kan je via Start > Alle programma's > HP > HP Deskjet 2050 J510 >HP Deskjet 2050 J510 de scan starten of Start de Scan-taak met behulp van de Printersoftware. Klik op het pictogram

HP All-in-One op het bureaublad om Printersoftware te openen.

Halla Clarkie,

Bedankt voor je reaktie. Ik heb de originele installatie cd van de printer gebruikt.

De manier die jij aangeeft lukt bij mij niet want het scanmenu/scantaak staat niet meer in het menu, dat is juist het probleem. Daarom had ik die omslachtige manier gevonden en lukte het me toch nog om een scan te maken.

Als ik op het pictogram om het bureaublad klik krijg ik de volgende opties:

1. Weergeven wat er wordt gedrukt.

2. Voorkeur instellen.

3. De printer aanpassen.

Via deze 3 opties kan ik niet in het scan menu komen..

Weet je nog een andere oplossing misschien?

Groet, Hillanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.