Ga naar inhoud

overbrengen foto's


decalude

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb zopas een camera Nikon D5100 aangeschaft. Helaas kan ik de foto's niet overbrengen naar de computer. Volgens de handleiding moet ik hiervoor eerst view NX2 installeren. De installatie mislukt: mededeling: Uw systeem voldoet niet aan de vereisten. Ik werd met XPservicepack 3.Na verificatie blijkt dat dit programma voldoet aan alle vereisten vermeld in de handleiding. Weet iemand of ik de foto's ook kan overbrengen via een ander programma? Bij het proberen via mijn afbeeldingen krijg ik de mededeling dat ik niet gemachtigd ben de map te gebruiken. Ik heb geprobeerd rechtstreeks van de camerea en met een kaartlezer. Wie kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook via de verkenner werken.

Sluit de camera aan en open je verkenner, klik in het linkerdeelvenster op je camera zodat je in het rechter venster de mappen ziet staan.

Open de map DCIM, daarin staan je foto's.

Nu kan je die gewoon selecteren en naar de gewenste locatie op je PC overzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt clarkie. De foto's staan nu onder mijn afbeeldingen. Normaal maak een videa met reisverslag in windows moviemaker. Als ik probeer om de foto's hierin te importeren krijg ik volgende mededeling: bv. DSC-0441.jpg kan geen toegang krijgen tot dit bestand.Zorg ervoor dat u toegangsrechten heeft tot dit netwerk. Verder hulp is ten zeerste welkom

Decalude

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.