Ga naar inhoud

Samenstellen van GAMING PC (sne) , advies? hulp?


Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen,

Sinds paar maanden wil ik een nieuwe pc en vind het nu de juiste moment om één aan te schaffen, Maar ik heb dan ook geen kennis over "wat beter is dan wat" en "welk beter presteerd".

Graag zou ik wat hulp vragen van jullie.

Ik studeer Elektromechanica (Alternative Energie) op Hogeschool en ben voor me school wat bezig me klein programma's thuis (tekene, automatisatie, etc etc..) en in mijn vrije tijd speel ik Cod4, BF3 voor lange uren. (6 uur aan een stuk, soms meer soms minder). Dus had ik een pc die goe presteerd, snel is en graag ni te snel opwarmt.. :D

Waarvoor heb ik een PC nodig? - Vooral Gaming

Wat is mijn budget? -1000, 1500 Euro max.

Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling

Ga ik overklokken? - zou ik kunnen overwegen

Ga ik later upgraden? - Zeker

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Tegenwoordig zijn technologieën als USB 3.0 en Sata 600 al meer dan ingeburgerd. Maar heb je bijvoorbeeld behoefte aan Thunderbolt, een ingebouwd Wi-Fi kaartje of een optische geluidspoort? Laat het ons weten in dit lijstje.

Ga ik zelf assembleren? - liefst webshop

Heb ik een besturingssysteem nodig? ik heb zelf een win7 64 bit ultimate legale cd

Ga ik zelf installeren? - Kan dit zelf wel.

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Nog ni echt een mooie behuizing gezien, zou wel een "authentieke" behuizing wille :))

Heb ik nog randapparatuur nodig? -ik heb al een G9X muis en een goeie scherm, toetsenbord.

Heb ik specifieke wensen? -S N E L

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? België (Antwerpen)

Zo, Ik hoop dat jullie me kunnen verderhelpen.

een klein wens: willen jullie met volledig complete samenstelling komen sinds ik ni genoeg kennis heb over dit en het mijn eerste is. :)

mvg,

AskinSavascisi

aangepast door AskinSavascisi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor ;)