Ga naar inhoud

Samenstellen van GAMING PC (sne) , advies? hulp?


Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen,

Sinds paar maanden wil ik een nieuwe pc en vind het nu de juiste moment om één aan te schaffen, Maar ik heb dan ook geen kennis over "wat beter is dan wat" en "welk beter presteerd".

Graag zou ik wat hulp vragen van jullie.

Ik studeer Elektromechanica (Alternative Energie) op Hogeschool en ben voor me school wat bezig me klein programma's thuis (tekene, automatisatie, etc etc..) en in mijn vrije tijd speel ik Cod4, BF3 voor lange uren. (6 uur aan een stuk, soms meer soms minder). Dus had ik een pc die goe presteerd, snel is en graag ni te snel opwarmt.. :D

Waarvoor heb ik een PC nodig? - Vooral Gaming

Wat is mijn budget? -1000, 1500 Euro max.

Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling

Ga ik overklokken? - zou ik kunnen overwegen

Ga ik later upgraden? - Zeker

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Tegenwoordig zijn technologieën als USB 3.0 en Sata 600 al meer dan ingeburgerd. Maar heb je bijvoorbeeld behoefte aan Thunderbolt, een ingebouwd Wi-Fi kaartje of een optische geluidspoort? Laat het ons weten in dit lijstje.

Ga ik zelf assembleren? - liefst webshop

Heb ik een besturingssysteem nodig? ik heb zelf een win7 64 bit ultimate legale cd

Ga ik zelf installeren? - Kan dit zelf wel.

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Nog ni echt een mooie behuizing gezien, zou wel een "authentieke" behuizing wille :))

Heb ik nog randapparatuur nodig? -ik heb al een G9X muis en een goeie scherm, toetsenbord.

Heb ik specifieke wensen? -S N E L

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? België (Antwerpen)

Zo, Ik hoop dat jullie me kunnen verderhelpen.

een klein wens: willen jullie met volledig complete samenstelling komen sinds ik ni genoeg kennis heb over dit en het mijn eerste is. :)

mvg,

AskinSavascisi

aangepast door AskinSavascisi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor ;)

Ik heb deze samenstelling voor je gemaakt:

Als processor nemen we de Intel Core i7 4770K, momenteel een van de snelste processoren op de markt. De "K"-aanduiding zorgt voor gemakkelijk overklokken. Met dit in het achterhoofd en ook vanwege de geluidsproductie nemen we ook nog een aparte koeler, de Scythe Mugen 3 PCGH Edition. Een setje van 8GB Crucial Ballistix Sport nemen we als RAM-geheugen. Alles wordt geplaatst op een Gigabyte Z77X-D3H moederbord met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Ik zie dat je een 'snelle' computer wilt, en dat vormt absoluut geen probleem dankzij de Samsung 840 EVO 120GB SSD. Hiermee start Windows razendsnel op en krijg je algemeen een erg vlotte gebruikerservaring. Als opslagschijf is er ook nog een WD Caviar Blue 1TB. Een DVD-brander ontbreekt niet.

De grafische beelden worden verzorgd door de razendsnelle Palit GTX 770 grafische kaart. De koeling is uitstekend, net zoals de gamingprestaties. Alles wordt gestoken in een Corsair Carbide 500 behuizing en gevoed door de Corsair GS700 watt voeding.

Assemblage met 1 jaar garantie bij Azerty.nl is inbegrepen. Je krijgt 1 jaar garantie op de assemblage, en minimaal 2 jaar garantie op de onderdelen.

Tip: PCH-leden krijgen extra korting bij Azerty.nl. Voor meer informatie, klik hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor ;)

Ik heb deze samenstelling voor je gemaakt: ...

Tip: PCH-leden krijgen extra korting bij Azerty.nl. Voor meer informatie, klik hier.

Hartelijk bedankt voor uw moeite!

dit samenstelling wordt mijn nieuwe pc dan :D

nogmaals bedankt voor uw extra tip ivm korting :)

mvg,

Askinsavascisi

aangepast door AskinSavascisi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.