Ga naar inhoud

Budget pc - basic gaming - 600euro


Aanbevolen berichten

Hey iedereen, ben nieuw op het forum en nogal een leek wat computers betreft, ik ben al weken internet aan het bestuderen en informatie aan het vragen maar mijn budget is nogal beperkt dus ik weet dat ik wat zal moeten ingeven op sommige dingen, de vraag is op wat. graag julie input gehad want ben het nu wel beetje beu en het is tijd om te beslissen!!

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig? ik heb nogal een basic gebruik, facebookgames - hotmail - office - internet is basis voor school, ik kijk ook redelijk veel films via pc en ik hou van gamen en lan party. wat gaming betreft ben heb ik graag dat ze vlot draaien, high graphics is leuk maar geen must. Mijn favo games= Battlefield / command and conquer / total war / counterstrike
  2. Wat is mijn budget? - rond 600euro, ik kan wel beetje stretchen maar liever niet!!
  3. Een merkcomputer of een samenstelling? /
  4. Ga ik overklokken? nee
  5. Ga ik later upgraden? - ja, ik zou nu binnen budget willen blijven die oude versies van mijn favo games goed aankunnen maar wanneer er wat budget vrijkomt zou ik wel willen investeren (grafische kaart/ssd??)
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? -ik hoef geen dvd brander / wifi of tra la la steek het geld maar in de belangrijke dingen
  7. Ga ik zelf assembleren? - ik ken wel mensen die mij willen helpen maar als het gaat mag deze kant en klaar zijn :D
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig? - ik hoor dat total war niet compatibel is met windows 8 dus ik zou graag bij windows 7 blijven
  9. Ga ik zelf installeren? - ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - ik hoor geweldige dingen over SSD maar deze zijn prijzig de vraag is zijn ze echt hun geld waard? ik zou alles van windows op ssd zetten en overige dingen op hd of is dit niet verstandig? Al mijn films/muziek staan op externe schijven om steeds zoveel mogelijk ruimte op mijn oude laptopje te houden. ik hecht wel belang aan koeling en stilte. mijn oude laptop wordt superwarm en maakt ontzettend veel lawaai ontzetten irritant is dit.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig? - nee
  12. Heb ik specifieke wensen? - vlot, stil, mogelijkheid tot uitbreiden
  13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? -ik woon in belgie en sta open voor alles

aangepast door faithindidi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst, welkom op PC-Helpforum!

Ik heb deze samenstelling voor je gemaakt:

Door de Windows licentie ben ik helaas ietsje over je budget, maar je krijgt er wel een zeer goed uitgerust systeem voor terug, met voldoende upgrademogelijkheden. Eventueel kan je de grafische kaart 'downgraden' naar de GTX 650 Ti om het budget te halen.

Wat betreft je vraag over een SSD: Als je zoiets in je systeem hebt wil je nooit meer zonder. Ontzettend snel opstarten en een uiterst vlotte gebruikerservaring, zeker de investering waard.

De processor is een Intel Core i5 4430, degelijke prestaties, vier rekenkernen en een voordelig prijskaartje. De videokaart wordt een GTX 660 van MSI met Twin Frozr koeling - hiermee haal je goede prestaties in huis, zelfs bij de recentste games. Een geheugenlatje van 4GB Kingston ValueRAM zit er ook bij, met de mogelijkheden om een tweede geheugenlatje te installeren als upgrade. Dit alles wordt geplaatst op een voordelig MSI moederbordje.

Een 1TB WD Caviar Blue is aanwezig, en je kan later eventueel upgraden naar een SSD. Op aanvraag geen DVD-brander. Alles wordt gevoed door de modulaire Corsair CX500M en geplaatst in een Fractal Core 1000​ behuizing. Een Windows 7 NL 64 bit licentie is ook aanwezig.

Tip!: Als PCH-lid krijg je extra korting bij Azerty.nl. Klik hier voor meer info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.