Ga naar inhoud

Sitecom Wi-Fi Wall Mount Range Extender N300


Simendude

Aanbevolen berichten

Beste

Al enige tijd heb ik een desktop op mijn kamer staan.

Onze modem en router in een (van telenet) staat in de woonkamer, beneden dus.

Mijn kamer is dus een 'dead spot' voor ons draadloos internet.

Ik heb hierdoor een LAN kabel getrokken van de modem tot boven en heb hierdoor internet.

Nu heb ik sinds kort een Iphone 4 gekocht, maar deze ontvangt geen draadloos internet op mijn kamer.

Om dit op te lossen heb ik van Sitecom een Wi-Fi Wall Mount Range Extender N300 gekocht. Sitecom - WLX-2006 - Wi-Fi Wall Mount Range Extender N300

Deze heb ik op mijn kamer in het stopcontact ingestoken en de LAN kabel die eerst van de modem met mijn desktop pc in verbinding stond, verbonden van de modem met de Sitecom extender.

Hierdoor kon ik ook mijn PS3 draadloos verbinden met het internet.

Eerst leek alles goed te werken. Heb nu Wi-Fi op mijn iphone, heb ook Wi-Fi op mijn desktop (heb een Linksys WMP600N Wireless-N PCI Adapter with Dual-Band in mijn desktop steken) en op de PS3.

Het internet werkt nu wel, maar ik heb enorm veel lag als ik bijvoorbeeld een spel speel of op skype aan het bellen ben.

Heb toen eens naar de instellingen zitten kijken en merkte toen op dat mijn snelheid maar 2mbps is. Volgens die sitecom extender zou deze 300mbps moeten zijn.

post-44933-1417705518,8176_thumb.png

Via sitecom.AP kan ik inloggen in de sitecom extender maar ik weet niet goed of ik iets aan deze instellingen moet veranderen.

Of moet ik misschien iets aan de modem van telenet instellen?

Ik weet het verder dus niet goed meer en had toch graag gehoopt dat alles vlotjes zou werken.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Mvg,

Simen Dumont

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.