Ga naar inhoud

prullenbak leegmaken op tablet


Tina_1963

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een tablet gekocht; Samsung Galaxy Tab2, 10.1 wifi. Samen met mijn echtgenote, alleen heeft hij de 3G.

Ik heb deze zo goed en kwaad mogelijk ingesteld, maar heb nog een paar vraagjes i.v.m. mijn e-mail.

Ik heb een app geplaatst van "Gmail" en die werkt goed, maar ik vraag me af hoe ik mijn prullenbak leegkrijg?

Verder ook een bericht doorsturen is een probleem, mijn contactpersonen verschijnen niet.

Of is het misschien interessanter om mijn mails via een ander programma te openen en te lezen?

Vb : internet, Google, Gmail..?

Toetsenbord wijzigen van qwerty in azerty was simpel, tablet geeft zelf de tip, : zet duim en wijsvinger op het toetsenbord en trek de vingers (sluit) samen (over het klavier) en je hoeft enkel op het pictogram te klikken om het toetsenbord te wijzigen.

Het gaat ook via de taalinstellingen, die zet je op "Nederlands - België".

:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een hele boterham die handleiding, maar ik heb iets gevonden, al is het niet via de handleiding.

Zoals ik reeds eerder vermeldde, heb ik mijn Gmail geopend via een ander programma, dus i.p.v. gebruik te maken van de "Gmail" app, ben ik naar het internet gegaan, heb de zoekmachine Google open geklikt en heb via de balk, " +jij, zoeken, afbeeldingen, Maps, Play, You tube enz....Gmail aangeklikt" en dan kan ik wel mijn prullenbak leegmaken, mails definitief verwijderen.

Nu moet ik nog uitvinden, waar en hoe ik mijn contactpersonen kan opslaan, zodanig dat het e-mail programma hier rechtstreeks contact mee maakt, wanneer ik op "AAN" klik.

Dat vinden we morgen misschien, maar alle tips zijn welkom!

Goedenavond nog,

Tina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er interessant uit, moet ik vanavond eens uitproberen. Ben op het werk nu, tablet ligt thuis, dus nog een paar uurtjes geduld.

Alvast bedankt voor de info.

Oh ja, heb iets verkeerd medegedeeld, het toetsenbord van Azerty naar Qwerty of omgekeerd, gaat toch niet met duim en wijsvinger, je kunt daar wel de instelling mee wijzigen in "volledig toetsenbord", "toetsenbord opgesplitst in 2 delen" of "zwevend toetsenbord", voor de wijziging van Azerty en Qwerty, moet je toch naar de taalinstellingen en deze op "Nederlands - België" zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.