Ga naar inhoud

Mijn eerste game pc


Avendis

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik wil graag wat advies krijgen over een game pc. Ik heb zelf wat samengesteld op Azerty maar ik heb totaal geen verstand van hoe je een pc moet bouwen dus ik vraag me af wat jullie hier van vinden en of ik wel de juiste combinatie heb gemaakt.

1. Waarvoor heb ik een PC nodig? Gamen

2. Wat is mijn budget? € 2,000. Mag er iets boven zitten.

3. Een merkcomputer of een samenstelling? Samenstelling.

4. Ga ik overklokken? Nee, ik heb hier geen ervaring mee.

5. Ga ik later upgraden? Misschien, hier heb ik ook geen ervaring mee. Het liefst heb ik een pc waar ik wel

wat jaartjes mee vooruit kan.

6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? Ik denk het wel aangezien ik deze pc ook in de toekomst wil

gebruiken.

7. Ga ik zelf assembleren? Nee, dit laat ik door Azerty doen. Het bedrag van de montage moet ook in mijn

budget zitten.

8. Heb ik een besturingssysteem nodig? Nee, ik heb windows 7 home premium 64-bit.

9. Ga ik zelf installeren? Ik wil windows op de SSD schijf zetten en al mijn andere bestanden,games etc. op

op de SATA. Gaat dit zonder problemen of is dit lastig om te doen? draait het dan wel goed etc.?

10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen? Ik wil graag een processor van Intel. Voor de rest heb ik

hardware gekozen waarvan ik denk dat het goed is.

11. Heb ik nog randapparatuur nodig? Ja, een monitor en speakers.

12. Heb ik specifieke wensen? Het hoeft van mij niet de meest stille pc te zijn maar het moet ook niet

Storend zijn. Ik wil graag waterkoeling voor de processor om dat ik veel goeie ervaringen hierover heb

gelezen.

13. Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? Nederland, Ik wil

graag bij Azerty bestellen.

Azerty

Ik zou graag nog wat advies willen over een monitor en videokaarten.