Ga naar inhoud

via toetsenbord in outlook express geraken


Gast maria.diels

Aanbevolen berichten

Gast maria.diels

Op mijn toetsenbord staan een aantal knoppen, waarmee men rechtstreeks in het gewilde programma kan geraken. Voor mijn email te lezen in OE diende ik gewoon de knop met de briefomsag in te drukken, en ik kwam ogenblikkelijk in OE terecht.

Bij mijn thuiskomst uit verlof, merk ik nu dat er blijkbaar iets misgegaan is : als ik de knop met de briefomslag indruk, dan kom ik in Outlook terecht (waarmee ik niet werk) ipv OE.

Kan dit veranderd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien kan je dit instellen via de software die bij je toetsenbord zat.

Wat ook het geval kan zijn, is dat Outlook momenteel het standaard mail-programma is. Klik in het startmenu ergens op een lege plaats. er komt dan eigenschappen op. Klik hierop. Bij menu start kun je op aanpassen klikken. Onderaan bij e-mail zou normaal Outlook moeten staan. verander dit naar outlook express.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je de procedure van dj-ke volgt, zou je na "aanpassen" op een startmenuutje moeten komen, waarbij je onderaan een rubriek "in menu start weergeven" zou moeten vinden. Daar kan je je actieve browser en je actieve mailprogramma zien. Is dat bij jou niet het geval ? Welke Windows-versie gebruik je trouwens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.