Ga naar inhoud

picasa3 afstellen


bettina

Aanbevolen berichten

[quote=bettina;420450

maar wat er staat bij #4 ..standaard selecteren kan ik niet vinden (zie #9)

Omdat je in bericht 9 in het venster opslaan zit.

Je moet bericht 4 pas uitvoeren als de foto op je harde schijf staat.

Dus ga naar een foto die reeds op je harde schijf staat en voer bericht 4 uit, dat moet lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dit even niet meer

in #9 sla ik het voorbeeldplaatje op in mijn documenten en bij het tweede plaatje open ik vanuit mijn documenten

en kan je zien dat hij dan gelijk op picasa opent.

Maar wat je in #4 laat zien krijg ik niet in beeld dus ook niet dat het standaard niet met picasa opent alleen als ik picasa wil gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

in #9 sla ik het voorbeeldplaatje op in mijn documenten en bij het tweede plaatje open ik vanuit mijn documenten

Voor zover ik zie zijn de twee afbeeldingen in bericht 9 hetzelfde.

Er staat ook nog altijd het venster Opslaan geopend.

post-23245-1417705524,7865_thumb.png

Ook wil ik nog even opmerken dat je titel is: Windows 8 picasa afstellen.

Maar de afbeeldingen die ik zie van venster hierboven komen niet van Windows 8, misschien Windows XP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

werk liever met paint

maar als ik een foto open gaat gelijk picasa werken.

kan ik het zo afstellen dat ik alleen picasa open als ik het ook wil gebruiken

avast bedankt.

Maak eens een printscreen van enkel de verkenner waarin je op een fotobestand klikt met de rechtermuisknop, zorg dat het menu dat dan verschijnt ook zichtbaar is zoals de afbeelding hieronder en plaats die in een volgend bericht.

post-23245-1417705524,9496_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er denk ik al achter: als ik op de te openen foto dubbelklik gaat hij gewoon open

als ik de rechtemuisknop gebruik gaat hij gelijk naar picasa.

:-) Ik dacht dat ik het kon zetten op gewoon, met rechtermuisknop ,die gebruik ik het meest

een kwestie van wennen of toch mogelijk?

post-10838-1417705524,9871_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent tot aan het menu geraakt waar staat openen met, ga door tot programma kiezen...

Klik erop, nu kan je instellen met welk programma die foto's standaard geopend worden, kies dus Paint of een ander programma naargelang je voorkeur .

Plaats ook een vinkje bij dit programma altijd ........enz, klik op toepassen en OK.

De afbeeldingen zullen dan altijd openen met het door jouw gekozen programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.