Ga naar inhoud

Computer zelf goed en compatibel samenstellen?


nbalivenba

Aanbevolen berichten

Ik zou graag zelf een computer willen kunnen samenstellen.

Maar overal op internet vind ik genoeg sites met hoe je de computer in elkaar steekt. (meestal is het op elke site bijna de zelfde percies gekopieerde tekst.)

Maar dat is niet alles wat ik wil.

Ik wil zelf ook moederbord , processor en grafische kaart kiezen.

Maar ik weet wel dat je deze 3 moet combineren en niet zomaar eender welke kan kopen aangezien ze niet allemaal compatibel zijn met elkaar.

Hoe of wat moet ik dan doen om het volledig compatibel te maken.

Is er ergens een guide of zo waar op te letten of uitleg over alle verschillende opties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan bij alternate.be zelf uw samenstelling doen.

Indien je van Nederland ben dan deze alternate.nl nemen.

Je volgt wat op de scherm staat en zo kan je volledige pc samenstellen.

Daarna kan je op verzenden klikken doch je moet inloggen om te kunnen verzenden en verstuurd het naar uw eigen mail.

Klik dan op de link van de mail en dat adres kan je bij uw volgende bericht plaatsen zodat we kunnen controleren of je een goed systeem had samengesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij Alternate doet dan kan je geen fouten maken.

Stel dat je moederbord socket 1150 kies dan zal je automatisch enkel processor zien die erbij passen.

Het enige is wat dat je niet goed doet is een bijvoorbeeld een minder goede videokaart kies of een veel te zware voeding kies.

Daar dus eerst behuizing kiezen en dan moederbord en dan pas de andere dingen bijvoegen.

Een echte guide of zo is er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij Alternate doet dan kan je geen fouten maken.

Stel dat je moederbord socket 1150 kies dan zal je automatisch enkel processor zien die erbij passen.

Het enige is wat dat je niet goed doet is een bijvoorbeeld een minder goede videokaart kies of een veel te zware voeding kies.

Daar dus eerst behuizing kiezen en dan moederbord en dan pas de andere dingen bijvoegen.

Een echte guide of zo is er niet.

Dus best begin ik eerst met behuizing , dan moederbord dan derest en dan voeding als laatste ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.