Ga naar inhoud

het niet herkennen van video ts bestanden van media player van windows 8


chivu75

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een nieuwe laptop gekocht met windows 8. nu lukt het mij niet om video ts bestanden af te spelen in de mediaspeler van windows 8. terwijl dat wel wou in windows 7. nu weet ik dat ik codec bestanden moet downloaden (maar welke) . heb ik ook gedaan maar het lukt nog niet. nu weet ik ook dat ik ze kan afspelen met de vlc media player maar daar lukt mij het niet om ze in één keer af te spelen en moet ik ze bestand voor bestand afspelen. kan iemand mij helpen hoe ik of met de media player van windows ze kan afspelen of met de vlc player kan afspelen dat ze gewoon doorlopen achter elkaar.

mensen alvast bedankt

groeten

chivu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows media player in Windows 8 speelt helaas GEEN van dat soort films af, zelfs niet met codec. :dong:

nu weet ik ook dat ik ze kan afspelen met de vlc media player maar daar lukt mij het niet om ze in één keer af te spelen en moet ik ze bestand voor bestand afspelen.

Wat bedoel je met bovenstaande?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.