Ga naar inhoud

ashladan


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,ik zou graag eens hebben dat jullie de volgende site eens keuren:

www.ashladan.be

wij hebben de lay out naar ons zin laaten maaken deze is gebaseerd op een bestaande;)

wat is er veranderd aan de site:

-van joomla -->drupal

-van smf(simple forums) naar een modded phpbb forum

-website en het forum zijn samen kwa log in:D

-en nog veel meer

ik zou gewoon willen dat jullie vooral de website is onderhanden nemen gezien daar het meeste tijd in steekt en alle tips zijn welkom;)

Greetz Demon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fatal error: Call to undefined function: format_interval() in /home/ashladan/domains/ashladan.be/public_html/modules/poormanscron/poormanscron.module on line 57

Kanjer van een fout!

mag ik vraagen op welke pagina die fout komt want ik vind ze nergens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Het is ondertussen al van Mei 2007 geleden dat ik onze site liet checken, maar nu zijn we ondertussen 7 maanden verder en is er veel veranderd op onze website, hier onder een klein overzichtje:

-transparante achtergronden

-bepaalde blokken zijn inklapbaar

-geen pagina reloads meer dankzij dynamic loading

-icoontje aan bepaalde texten geboden zoals nieuwe comment,comment plaatsen..

-volledig nieuw forum phpbb3 inplaats van phpbb2

-de review pagina heeft een volledige face lift gekregen, de min en plus punten staan nu overzichtelijker...

dit alles is te vinden op ashladan.be | De Belgische Metal Community Website

ps: ik neem aan dat deze veranderingen wel voldoende zijn voor de topic te uppen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.