Ga naar inhoud

Netwerk aansluiting doet het niet meer.


tomboom

Aanbevolen berichten

Goedendag,

Zojuist heeft (volgensmij) mijn Netwerk aansluiting op mijn andere computer het begeven. Nadat ik er perongeluk een usb in deed terwijl de pc aan stond doet hij het niet meer. (Geen lichtje brand er maar ook gewoon geen verbinding) Nu zijn de pinnetjes niet verbogen, dus ik snap niet helemaal waarom hij het niet meer doet. Zou het kunnen zijn dat de + en de - in die aansluiting doordat ik er een usb in heb gedrukt perongeluk doorgelust kunnen zijn geweest en daardoor die aansluiting het niet meer doet? Of is dit misschien wel gewoon een intern probleem? Is er ook niet een optie dat ik via een andere manier een internet kabel erin kan doen (Via een usb naar internet koppelaar ofzo (als die bestaat).

Dit is nog een plaatje van mijn Netwerk aansluiting: imgur: the simple image sharer

Mvg,

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het reageren!

Pc al vaak opnieuw opgestart, nu is het met die netwerkkaart dus een beetje een probleem, omdat ik zelf mijn pc van rvs heb gemaakt (geslepen en gespoten) moet ik dan dus weer een extra gat erbij slijpen en spuiten. Is er toevallig niet iets wat intern is? of wat ik via een usb poort kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.