Ga naar inhoud

kopiëren naar...


bosman0410

Aanbevolen berichten

Houd eens de shift- toets ingedrukt als je met de rechtermuisknop klikt, is alles nu terug aanwezig?

Ook kan je naar C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo gaan en daar snelkoppelingen plaatsen naar programma's of locaties, die komen dan in het menu te staan bij kopiëren naar.

Of een herstelpunt terug plaatsen naar een datum van juist voor het probleem zal ook je menu terug zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen oplossing ! Shift ingedrukt houden helpt niet , de link geeft webpagina niet gevonden , en de herstelpunten van 31 juli en 4 augustus kunnen het bestand C:\ niet uitpakken vanaf het herstelpunt . Weet niet precies wanneer het rolmenu beperkt werd tot kopiëren naar dvd-rw station ! Maar herstelpunt 3 augustus geeft geen resultaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook kan je naar C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo gaan en daar snelkoppelingen plaatsen naar programma's of locaties, die komen dan in het menu te staan bij kopiëren naar.

Of een herstelpunt terug plaatsen naar een datum van juist voor het probleem zal ook je menu terug zetten.

de link geeft webpagina niet gevonden

Dat is geen link naar een webpagina maar een locatie op je PC.

Ga in de verkenner naar je C dan Users (gebruikers).

Indien je Appdata daar niet terug vindt moet je in de verkenner nog de verborgen mappen zichtbaar maken op volgende manier.

Ga in je verkenner naar Beeld-> opties-> map en zoekopties wijzigen.

Dan open je het tabblad weergave.

Scroll tot verborgen bestanden en mappen.

Zet een vinkje bij verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.

Nu is de map appdata zichtbaar en kan je verder gaan tot de map SendTo waar je de snelkoppelingen kan plaatsen van locaties of programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versta aub mijn bericht niet verkeerd . Ik heb op 1 juni ll. Windows 7 Prof moeten kopen omdat het de enige nog beschikbare versie was en ik Windows 8 wilde mijden . Maar ik oefen met mijn 85 jaar volgende maand echt geen beroep uit ! Alleen heb ik te weinig kennis om zelf uit de problemen te raken . Ik heb wel degelijk AppData\Roaming\Microsoft\Windows gevolgd maar vond daar geen SendTo . Als ik dat hele adres in de zoekbalk intik krijg ik "niet gevonden" .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie , ik heb nu in SendTo bij die ene bestaande snelkoppeling vier andere bijgemaakt (Documenten, Windows Live Mail , Open Office en Olympus Master ) en voltooid : die staan nu allemaal netjes op een rijtje . Maar in het rolmenu "kopiëren naar" staat nog steeds alleen DVD-RW station als enige optie . Wellicht ontbreekt er nog iets ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.