Ga naar inhoud

beveiliging van mijn router


jos daf

Aanbevolen berichten

ik ben een leek in deze dingen dus daarom mijn vraag, ik heb een laptop van acer ongeveer 6 jaar oud, en de router even oud van het merk eminent 523, deze werken goed , nu heb ik mij een tablet van lenco 1014 aan geschaft en wil nu met deze op het internet, alles lukt totdat hij verbinding vervolledigd dan gaat het mis want hij zegt dat deze is beveiligd met wpa, dus moet ik mijn router anstellingen veranderen naar wpa 2 als ik dit doe vraagt hij een code of iets dergelijk ik heb het geprobeert maar nu blokkeert mijn router en kan ik niets meer, kan mij iemand van haartje tot draadje uit leggen wat ik moet doen , zit echt vast, dikke dag aan verloren:dong::dong::dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik kan wel in router, en het type is 4050 dacht ik kzal nog eens kijken thuis, het probleem is dat als ik nu op netwerk klik en dan beschikbare netwerken zie ik mijn router staan en er staat een rood kruisje bij, als ik dan erop ga staan rechtse muisknop klik en op eigenschappen dan staat nu mijn beveiligingstype op wpa2-personal versleutelingstype op aes, en netwerkbeveiligingssleutel moet ik in geven maar weet niet welk? het ip adres van mijn router op de sticker aan de onderkant staat 192.168.0.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen dat nog niet, maar ik wilde je al bedanken voor de hulp

- - - Updated - - -

ik zie wel mijn router, als ik ga kijken bij netwerk, maar er staat een rood kruisje, als ik dan op de eigenschappen klik dan krijg ik het volgende te zien

beveiligingstype = wpa 2personal

versleutelingstype = aes

netwerbeveiliging = ?