Ga naar inhoud

conflict met telenet modem?


flat4driver

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een dlink dir615 aangesloten op mijn telenet modem met het wijzigen van het ip adres. Daarmee bekom ik grotere download snelheden met wifi dan origineel ( die snelheden zijn werkelijk om te lachen). Maar kan het zijn dat er een conflict is ts die 2 want na een tijd reboot de telenet modem zonder reden en dit soms 3 keer na elkaar! Ik heb whooppa maar kom niet aan die beloofde snelheden. Je kunt moeilijk heel uw huis vol hangen met kabels! Natuurlijk als ik een utp kabel aansluit zijn de snelheden bijna de beloofde. Vroeger had ik een andere modem (zelfde model als nu) en had nooit geen problemen. Ik weet het op den duur niet meer. Als ik contact opneem met de helpdesk, doen we verschillende testen met die wifi fikser. Ik heb zelf testen gedaan op 1 meter van modem en het veranderd niets. Ik zou zeggen, heeft iemand de oplossing :?:

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.