Ga naar inhoud

Geen keus in stations bij wachtwoordherstelschijf maken


schansspringer

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem. Wij hebben twee computers in huis, waarvan er een niet meer wilde starten, hij gaf aan dat door Users Profile de boel blokkeerde. Dit heb ik ongedaan weten te maken door in de veilige modus een systeemherstel uit te voeren. Doch... het systeem gaf aan dat het wellicht handig is om een wachtwoordherstelschijf te maken. Dit vond ik niet vreemd, en dat wilde ik dan ook doen. Maar... op het moment dat ik via configuratie de procedure ga opstarten gaat alles goed totdat ik een schijfstation moet kiezen. Ik heb er maar een en dat is D... Echter, de keus is vanaf F...dat is het station voor de USB en dat wil ik absoluut niet. Ik wil dit op schijf hebben. Hoe krijg ik dit voor elkaar? En waarom krijg je zelf de keus niet? Na ongeveer een halve avond zitten klooien heb ik het helemaal gehad. Het hele gedoe is op zich makkelijk uit te voeren als de stations maar te kiezen zijn. Is er iemand die dit herkend én die er misschien een antwoord op weet?

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie,

Dank je wel voor je antwoord, maar ik bedoelde niet de harde schijf, maar een CD Rom. Neem me niet kwalijk, ik zal de volgende keer duidelijker zijn. Ik krijg niet de keus om te kiezen voor mijn CD station, ik heb daarvoor alleen station D... Ik heb op internet allang gevonden dat het in Windows XP heel normaal was dat je die keus wel kreeg, maar Windows 7 is wat dat betreft andere koek. Ik wil het ook op CD/DVD Rom en niet op USB. Ik vind ze lastig en die dingen zijn in dit huis altijd zoek. Vandaar dat ik een andere oplossing zoek.

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.