Ga naar inhoud

Game PC aanschaf (al onderdelen aanwezig)


MrSkeed

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

een vriend van mij wil een computer bouwen en heeft hiervoor al wat onderdelen liggen.

de al aanwezige onderdelen zijn:

We hadden zelf al wat rondgekeken en wilden kijken of deze onderdelen met elkaar kloppen.

ons lijstje voor erbij:

graag niet te dure onderdelen. het budget ligt rond de 300€ zonder windows (is al aanwezig).

Mvg, MrSkeed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees er voor dat de GTX 9800 niet echt bestempeld kan worden als een grafische kaart voor hedendaagse games. Daarnaast is het budget veel te beperkt voor een 'echte' game-pc.

De voeding is misschien een beetje krap, maar technisch gezien is het wel mogelijk. Een GTX 9800 is niet bijster snel meer, ik zou er dus niet te veel van verwachten.

Het lijstje is in orde, enkel zou ik wat goedkoper (maar even goed) RAM-geheugen nemen in de vorm van een Crucial Ballistix Sport-setje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

bedankt voor je reactie.

de videokaart is in orde, we zijn ervan op de hoogte dat het niet de nieuwste en beste videokaart is, toch is er met spellen als WoW en Tera al gekeken naar de specs en we zijn erachter dat die gewoon goed moeten runnen.

het ging er vooral om of het hele setje in elkaar past (de videokaart in het moederboard, het moederboard in de kast etc etc).

we hadden dit als harde schijf in gedachten en vroegen ons af of dit ook goed met de voeding past (connectors/volt output etc).

misschien is dit ram geheugen ook goed? we zoeken naar iets goedkoops.

Mvg, MrSkeed

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.