Ga naar inhoud

Keyboard werkt niet


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik heb een wat oudere pc waar Windows XP op staat.

Het was lang geleden dat ik die nog eens gebruikt heb, maar nu had ik die echt wel nodig omdat daar een scanner aanhangt via een scsi-kaart. Nu blijkt dat het keyboard, dat er dus ook altijd bij heeft gebruikt geweest, niet meer werkt...

Dat houdt in dat ik niets kan intikken, ook niet op IE waar ik wou gaan zoeken om de driver van de DVD-drive op internet te gaan zoeken.

Via Configuratiescherm naar Apparatenbeheer gegaan, maar daar wordt geen enkele fout aangegeven, voor apparatenbeheer werkt alles normaal, zowel het keyboard als de Dvd-speler.

Wat me nu ook opvalt is, dat al enkele malen da koelingventilator is gaan draaien, terwijl dat vroeger nooit gebeurde....

Wat kan er gebeurd zijn, of waar moet ik gaan zoeken om tenminste dat keyboard weer in gang te krijgen. zodat ik weer iets kan intikken.

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Eigenlijk is mijn probleem met die oudere computer, die ik reeds langere tijd als hulpcomputer gebruikte en nog wil gebruiken, veel groter....

- er zijn twee CD-DVD-drives ingebouwd en geen van beide wil CD'/Dvd's aanvaarden

- Ik wou Win XP nog eens herinstalleren, ik kan dus zelfs geen originele CD van Win XP gebruiken

- Ik kan dus ook niets typen, want het keyboard werkt niet, ik kan op die pc dus niets gaan zoeken op Internet

- toen ik probeerde de C-drive te formatteren, met de gedachte: ik maak die helemaal clean, dan zullen de twee DVD-drives misschien wél werken, werd dat geweigerd, gewoon met de melding: kan formatteren niet beëindigen

- Mijn scanner is aangesloten op die pc en die werkt wél normaal, op voorwaarde dat ik alleen opdrachten ingeef via copy-paste vanuit mijn andere pc ingetikt, de verbinding tussen de twee pc's werkt dus wel goed.

Ik kan dus geen weg uit, niks intypen, niks opstarten via CD of DVD...

Gelukkig heb ik nog een goede verbinding met mijn andere pc, en via copy-paste kan ik dan misschien toch nog ergens wat aanpassen?.... Maar wat en hoe?....

Wat ken er fout zijn?

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.