Ga naar inhoud

code hotmail


Gast

Aanbevolen berichten

Ik gebruik reeds jaren hotmail, maar nu plots bij het inloggen in hotmail krijg ik een bericht van Microsoft om een code in te voeren.

Aangezien ik geen code heb (of ze niet meer ken) vraag ik om die door te sturen naar een andere mail.

Als ik de gevraagde code ontvangen heb en dit invul wanneer dit gevraagd wordt krijg ik een melding dat de code fout is.

Na 7 dagen verloop de mogelijkheid om de code in te voeren. Vermoedelijk wordt daarna mijn hotmail account geblokkeerd?

Jojo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jojo,

Ik gebruik reeds jaren hotmail, maar nu plots bij het inloggen in hotmail krijg ik een bericht van Microsoft om een code in te voeren.

Dat is een beveiligingscode voor het geval dat je ooit de toegang tot jouw account verliest.

Aangezien ik geen code heb (of ze niet meer ken) vraag ik om die door te sturen naar een andere mail.

Als ik de gevraagde code ontvangen heb en dit invul wanneer dit gevraagd wordt krijg ik een melding dat de code fout is.

Neem eens deze link Waarom moet ik beveiligingsgegevens toevoegen? door.

Als je problemen hebt met de code, neem dan contact op met de ondersteuning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.