Ga naar inhoud

Bij opstarten Blijft PC Hangen,...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt een BSOD gehad, doe eens het onderstaande.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, Gisteren heb ik hem opengedraaid.. En alle Stekkers uitgetrokken en weer ingestoken.. Dat was een tip van iemand van internet.. Ik heb hem toen Ongeveer 17 uur uitlaten staan... Ik had verwacht dat mijn computer niet zou werken.. Maar nu werkte hij Well.. Dus ik Heb een kleine kans dat hij werkte..

Wat heb ik allemaal geprobeerd??

-Volledige Systeem scan gedaan. (Geen Nut.)

-Oude Programma's verwijderen. (Geen Nut.)

- Naar de PC WInkel gebracht. Zij vonden niks.. ALleen QV06 virus. Enigste oplossing totale Recover doen. (Geen Nut.)

- Iets via Opdracht pomp regelen Zodat er een foutcode in het eventregister zou opgelost worden. Deze fout duikt dagelijks op.. Uiteindelijk niks met mijn PC te maken. (Geen Nut.) En de fout is er nog steeds.

- Opstartherstel.. Nog minder nut dan ik had verwacht.

- Alle programmakes van PC-Helpforum.. Ik had geen idee waarvoor ze dienden. (Geen Nut?)

- Een andere Scherm Gebruikt. Met de zelfde RGB-Cable. (Geen Nut.)

- Een ander Scherm Gebruikt. Met een andere RGB- Cable. (waarschijnlijk geen nut)

- Mijn scherm met een ander RGB-Cable. (Waarschijnlijk geen nut)

- NVIDIA-Configuratie instellingen aanpassen.. Aangepast naar *Prestatie* I.P.V. *KWaliteit* (Geen Nut.)

- NIVDIA-Configuratie Instellingen aangepast.. Aaangepast naar *Laat de 3D Instellingen beslissen.* (Geen Nut.)

- Mijn scherm installeren via de CD die bij mijn scherm zat. (Geen Nut.)

- In Plaats van Elke dag om 17u00 pas op te starten. 's Morgens ook opstarten (Zodat hij geen 17u aan één stuk uitstaat). !LIJKT TE WERKEN!

- Opstarten zonder Muis, Toetsenbord, USB, WIFI-ontvanger, Boxen en hoofdtelefoon. (Geen Nut.)

- IPV mijn computer elke avond uit te zetten. (vergelijkbaar met de stekker uit te trekken). Laten aanstaan. (Computer staat af). ! Kans op slagen,!

- Computer opendraaien en Stof verwijderen. (Misschien heeft dit geholpen.)

- Computer opendraaien en Pluggen in/uittrekken. (Misschien heeft dit geholpen.)

- Computer opstarten zonder dat er een CD/DVD insteekt. (Geen Nut.)

- ANdere muis gebruikt (Geen Nut.)

- Adobe creater Updaten, (Geen Nut.)

- Updates uitvoeren.. (Geen Nut.)

Dit is zowat alles dat ik heb geprobeerd...

Wat deed mijn computer?

Dit gebeurde er als ik hem 17u had uitstaan.

- Na Opstarten Bevriezen.

- Na opstarten uitvallen. En vanzelf opnieuw opstarten. Wanneer dit gebeurde had ik bij het opnieuw opstarten geen beeld meer.

- Na dat ik hem Handmatig had uitgezet.. Start hij vanzelf weer op... Ik hield elke keer de ON/OFF knop voor een normale tijd in. Dus Ik heb geen idee..

- Wanneer Ik 'De stekker uittrok voor een korte tijd' Sprong hij niet vanzelf op.

- IK heb een keer een BSOF gehad.. Dit Beeld Zelf crashte ook.. Of hoe moet ik het zeggen.. Dit blij hangen.. Het werd Zwart wit.. Of grijs.. Met verticale strepen (zoals streepjes code).

- Zelfs een keer vast blijven hangen in veilige modus.. Met netwerktoepassingen.

- Dit is het ongeveer..

Ik hoop dat het nu is opgelost.. Ik hoop het.. Ik kan niet zonder mijn computer:(..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.