Ga naar inhoud

BB-code Computer vertoond uitvalverschijnselen Help me !!!!!


Christano

Aanbevolen berichten

We kunnen gerust nog wat verder gaan met een paar zaken. ;-)

Maar laat ons eerst wachten tot alles ontstoft is. Dan zien we hoe de zaken ervoor staan.

Naast je AVG virusscanner raad ik je aan om Malwarebytes te gebruiken als second opinion.

Een scan af en toe met Mbam kan zeker geen kwaad.

HIER vind je enkele tips om traagheid te verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Jion,

Ik heb zoiets de laptop voor het grootste gedeelte uit elkaar gehaald er was aardig wat stof aanwezig wat ik voorzichtig heb verwijderd

daarna heb ik het speccy eroverheen gehaald zie hieronder

http://speccy.piriform.com/results/T12EskI77aoWKOYUuYphM0v

de resultaten zijn enigszins iets minder maar niet heel veel de computer is ook al iets van 7 jaar oud dus misschien is dat ook een oorzaak.

ik hoor het wel weer

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

De temperaturen van je processor en moederbord zijn nog steeds veel te hoog.

Natuurlijk speelt de leeftijd ook een rol.

1.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

2.

Download eveneens op de site van Piriform het programma "Defragler".

Laat deze je harde schijf eens volledig defragmenteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideaal zou zijn moest je die temperaturen onder de 50°C kunnen houden.

Het hangt natuurlijk ook af van het gebruik en van de laptop zelf.

Een Facebook spelletje kan je temperatuur bijvoorbeeld al rap 10° hoger krijgen...

Hoe zit het nu met die uitvallers na deze ontstofbeurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jion,

ik heb zo juist ccleaner erover heen gehaald daar vond die niet al te veel dus das goed en het programma defragger daarmee heb ik de schijf gedefragmateerd en hij gaf aan dat de gezondheid van de schijf goed was dus dit lijkt me ook goed tog???

kunnen we verder nog wat ondernemen???

de temperaturen worden al wat minder zie ik zojuist http://speccy.piriform.com/results/J5ZctxcfZE8XmNqUAjre2HB

hoor het wel weer :D groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat we verder nog veel kunnen doen op gebied van snelheid.

Probeer toch om de laptop wat beter te ontstoffen zodat die temperaturen wat lager zijn.

Desnoods laat je dat doen door een hersteller bij jou in de buurt. Voor een kleine 10€ zouden deze dat al moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke nou hij is in ieder geval al een stuk sneller dan in het begin hij vertoond ook geen uitvalverschijnselen

Dus de programmatjes kan ik allemaal verwijderen???

En naast de AVG virusscanner kan het geen kwaad om af en toe de Ccleaner erover heen te halen en de Malewarebytes er over heen te halen dat is goed tog???

en HitmanPro of ben je daar niet so fan van??

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke super man heel erg bedankt voor je hulp echt super ik vind jullie site echt geweldig vorige keer hebben jullie mij ook al so goed geholpen met een virus die ik niet van mijn computer kreeg echt geweldig :D

wat ik me wel af vraag is waarom vragen jullie hier geen geld voor?? jullie geven toch professionele hulp mij lijkt dat mensen daar best voor willen betalen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.