Ga naar inhoud

blokkade door een valse melding van de federale politie

nero
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb een virus binnengekregen onder de vorm van een politie melding , wanneer ik geen 100€ betaal als zogezegde boete kan ik mijn pc niet meer gebruiken . Ik heb alles geprobeerd om dit h**renge*** er af te krijgen maar zonder resultaat . Zijn er mensen die het ook hebben gehad , en die weten hoe je er vanaf komt ? Alvast bedankt voor eventuele tips .:-)

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a46c3b17d42-HitmanPro-logo16px.png "HitmanPro" via de onderstaande link bijvoorbeeld naar het bureaublad op een niet geïnfecteerde computer

Klik hier om de uitgebreide handleiding te raadplegen

• HitmanPro downloaden.(Kies hier de 32 of 64 bit versie).

[*] Dubbelklik op HitmanPro36.exe of HitmanPro36_64.exe om het programma op te starten.

[*] Klik in het beginscherm op de "Kickstartknop" zoals u kunt zien in het onderstaande rode kader.

50f6927fcd9f0-hmpks-a.jpg

[*] Indien er reeds een USB-stick is aangesloten zal HitmanPro Kickstart deze automatisch herkennen en weergeven.

[*] Klik deze USB-stick éénmaal aan waarna u de keuze krijgt om Kickstart te installeren op de USB-stick.

• Voordat HitmanPro.Kickstart wordt geïnstalleerd wordt de USB-stick opnieuw geformatteerd.
    Waarschuwing! Bij het opnieuw formatteren gaan alle gegevens verloren die op de USB-stick zijn opgeslagen.

• Nadat de HitmanPro Kickstart USB-stick is aangemaakt zal deze automatisch “veilig verwijderd” worden van het betreffende systeem waarop deze is aangemaakt.
  • Start de geïnfecteerde computer op van de HitmanPro.Kickstart USB-stick. (Hoe u de computer van een USB-stick kunt opstarten lees u hier)

• Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
  • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
  • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
  • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
  • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
  • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
    Post dit logje.
  • Klik nu op de knop "Herstarten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Nieuwe aanmaken...