Ga naar inhoud

[OPGELOST] gratis forum


dj_ke

Aanbevolen berichten

Hey,

www.byethost.com is een gratis host die je php en mysql ondersteuning biedt datgene dat je juist nodig hebt voor je forum...

Nu je kan phpbb 3 hier downloaden...

je hoeft met de taal al geen rekening meer te houden want hier zit automatisch een dutch language pakketje bij...

Vervolgens upload je het via ftp met de gegevens van je host...

Vervolgens zoals Yannick al zei kan je hier een mod aan toevoegen...

Je kan hierbij eens gaan kijken op het forum van phpbb en naar service gaan kijken ik heb gezien dat ze voor jou gratis mod's installeren alleen moet jij wel de exacte link weten staan die je vaak hier terugvind...

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

funpic vind ik nog steeds de beste,

vroeger ook bij byethost geweest, maar werkte allemaal niet zo goed, kan zijn dat dat ondertussen al is opgelost.

Maar funpic heb ik altijd de beste gevonden. Tegenwoordig ben ik wel overgegaan naar een betalende, allé, ik had dat gewonnen, vandaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

www.byethost.com is een gratis host die je php en mysql ondersteuning biedt datgene dat je juist nodig hebt voor je forum...

Nu je kan phpbb 3 hier downloaden...

je hoeft met de taal al geen rekening meer te houden want hier zit automatisch een dutch language pakketje bij...

Vervolgens upload je het via ftp met de gegevens van je host...

Vervolgens zoals Yannick al zei kan je hier een mod aan toevoegen...

Je kan hierbij eens gaan kijken op het forum van phpbb en naar service gaan kijken ik heb gezien dat ze voor jou gratis mod's installeren alleen moet jij wel de exacte link weten staan die je vaak hier terugvind...

Grtz Bart

Ik heb dat phpbb 3 gedownload en heb het geupload naar mijn server, maar er staat dus dat ik config.php vanalles moet veranderen, maar het document is helemaal leeg!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik was verkeerd bezig, maar heb het opgelost, maar ik zit ondertussen met een ander probleem. Bij de databaseinstellingen krijg ik altijd deze melding:

phpBB kan geen databaseverbinding maken, zie de foutmelding hieronder.

Unknown MySQL server host 'b11_2238677_phpbb3' (1)

Ik heb een MySQL database gemaakt, maar het lukt me niet. Ik heb dit al eens gedaan gehad op een andere host en dat ging zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er toch naar uit, dat er iets van je gegevens verkeerd is.

Heb je geen 'phpmyadmin' in het userpannel van je host? Zodat je eens kan inloggen op je database. Gewoon om te kijken of dat werkt en je gegevens kloppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.