Ga naar inhoud

[OPGELOST] gratis forum


dj_ke

Aanbevolen berichten

bij de database gegevens moet dit staan:

host: de hostnaam die je hebt gekregen van je hoster (meestal is dit localhost anders wordt het meegegeven met je hoster) (bij mijndomein.nl is het bijv: db.website.nl)

database: de naam van de database (dit wordt ook door je hoster meegegeven)

user: gebruikersnaam van de database (die je ook in phpmyadmin gebruikt)

pwd: wachtwoord van de database (die je ook in phpmyadmin gebruikt)

als dit allemaal klopt EN je hebt een database aangemaakt/aangevraagd.

mag hij die fout niet meer weergeven

maar zo te zien aan de foutmelding klopt hetgeen wat achter 'host' staat niet..

probeer eens 'localhost' te gebruiken of vraag bij je hoster wat die moet zijn.

na installatie van een phpbb3 forum, moet je ook nog (als je hem eruit wilt laten zien zoals die site die je had meegegeven) een portal downloaden

dit is ook een phpbb MOD

dan kun je ook nog een andere MOD installeren (ik weet niet hoe die heet) waarmee je eerst moet reageren voordat je bijvoorbeeld iets kan downloaden (wat ik opmaak uit jouw berichtje)

stijlen zijn ook te downloaden van phpbb3 dus hoef je niet de standaard blauwe stijl te gebruiken.

ik hoop dat je eruit komt, anders moet je het maar laten weten :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ik al het straks eens proberen. Hopen dat hij het dan wel doet, want ik heb al zowat vanalles geprobeerd. Maar bij de installatie van mijn ander fourm heb ik in phpmyadmin "tabballen" moeten inladen. Maar daar kom ik op de een of andere manier niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.