Ga naar inhoud

Windows 7 Ultimate VIRUS?!


Amirtje

Aanbevolen berichten

Beste helpers,

Mijn zusje heeft al een tijdje een laptop voor der eigen en laatst wou ik er zelf wat dingetjes op downloaden

maar der laptop blokkeert echt ALLES wat ik wil downloaden dan komt er ´´the specified service does not exist as an installed service´´ heb al een beetje onderzoek gedaan naja al heel lang ook bij forums gekeken van andere mensen maar niks wil zegmaar helpen hij blokkeert alles wat ik wil doen.. heb ook met kaspersky geprobeerd maar die is dus verlopen en kan ik ook niet die rescue ding doen.. Nou ben ik 14 jaar en weet ik niet echt wat ik voor informatie aan jullie moeten geven.. maar toch hoop ik dat jullie me willen helpen! :adore:

- Amir

--- Ook weet ik niet of mijn dicussie hier goed staat sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Amir,

welkom op PCH!

Kan je alvast het volgende uitvoeren:

(Indien je het niet kan downloaden, doe dat dan via een andere computer en zet het installatiebestand over via een usb-stickje).

1.

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes' Anti-Malware (website) en sla het op je bureaublad op.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:


  • Update MalwareBytes' Anti-Malware
  • Start MalwareBytes' Anti-Malware
  • Je krijgt hier ook de keuze om de evaluatie versie van MBAM te gebruiken, indien je dit niet wilt vink dit dan uit.

Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.


  • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
  • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
  • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".
  • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
  • Herstart de computer indien nodig en post hierna de log in het volgende bericht.

2.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.


  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jion,

Alvast bedankt voor het reageren en helpen.

Ik loop nu al bij het begin vast, ik heb de antivirus heb ik geinstalleerd en vervolgens op het stickje gezet.

Wanneer ik deze in de laptop doe krijg ik als eerst elke keer een melding van Kaspersky, ´´Kaspersky anti-virus is not activated. This Feature is not available. Ik weet niet of dit er mee te maken heb maar ik negeer en en ga naar via de startbalk naar computer en druk dan op de usb, zodra ik via de usb op de antivirus drukt geef tie dit aan:

´´The item mbam.exe that this shortcut refers to has been changed or moved, so this shortcut will no longer work properly. Do you want to delete this Shortcut´

Ik heb ook geprobeerd om te setup ´mbam-setup-1.75.0.1300´ op het stickje te zetten en zo het gedaan werkt ook niet dan geef tie dit aan: ´´ShellExecuteEx failed; code 1060. The Specified service does not exist as an installed service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a46c3b17d42-HitmanPro-logo16px.png "HitmanPro" via de onderstaande link bijvoorbeeld naar het bureaublad op een niet geïnfecteerde computer

Klik hier om de uitgebreide handleiding te raadplegen


  • HitmanPro downloaden.(Kies hier de 32 of 64 bit versie).

    [*] Dubbelklik op HitmanPro36.exe of HitmanPro36_64.exe om het programma op te starten.

    [*] Klik in het beginscherm op de "Kickstartknop" zoals u kunt zien in het onderstaande rode kader.

    50f6927fcd9f0-hmpks-a.jpg

    [*] Indien er reeds een USB-stick is aangesloten zal HitmanPro Kickstart deze automatisch herkennen en weergeven.

    [*] Klik deze USB-stick éénmaal aan waarna u de keuze krijgt om Kickstart te installeren op de USB-stick.


  • Voordat HitmanPro.Kickstart wordt geïnstalleerd wordt de USB-stick opnieuw geformatteerd.
    Waarschuwing! Bij het opnieuw formatteren gaan alle gegevens verloren die op de USB-stick zijn opgeslagen.


  • Nadat de HitmanPro Kickstart USB-stick is aangemaakt zal deze automatisch “veilig verwijderd” worden van het betreffende systeem waarop deze is aangemaakt.
  • Start de geïnfecteerde computer op van de HitmanPro.Kickstart USB-stick. (Hoe u de computer van een USB-stick kunt opstarten lees u hier)


  • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
  • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
  • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
  • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
  • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
  • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
    Post dit logje.
  • Klik nu op de knop "Herstarten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jion,

Ik heb alle stappen gevolgt en het is gelukt, maar ik kon niet de logbestand opslaan, hij gaf deze error:

C:/Windows/system32/config/systemprofile/Desktop/Virus1.log Path does not exist check the path and try again.

Daarom kan ik ook geen log bestand hier plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu zegt tie: ´´The item RSIT.exe that this shortcut refers to has been changed or moved, so this shortcut will no longer work properly. Do you want to delete this Shortcut´

Hij zij bijna het zelfde toen ik van u op begin malware moest openen via het stickje toen zei de laptop percies zelfde maar dan

ipv RSIT.exe zei tie: ´´The item mbam.exe that this shortcut refers to has been changed or moved, so this shortcut will no longer work properly. Do you want to delete this Shortcut´

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download rkill via één van de onderstaande links naar het bureaublad.

Dubbelklik op "rkill" om het te starten

Dit kan een beetje tijd in beslag nemen.

Indien er een melding komt dat rkill een infectie is kunt u dit negeren, het is namelijk een vals alarm.

Indien u problemen blijft houden qua meldingen download dan hier (iExplorer.exe) een hernoemde rkill versie naar uw bureaublad en voer deze uit.

Let op!!! Herstart niet de computer na het gebruik van rkill

Probeer hierna terug Malwarebytes en RSIT uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.