Ga naar inhoud

Laptop is heel langzaam


zoedejonge

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw op dit forum dus alvast mijn excuses als ik dit niet in het goede onderdeel heb geplaatst.

Sinds een tijdje heb ik een erg vervelend probleem, mijn laptop is echt onwijs langzaam, ik kan er eigenlijk niks meer mee. Ik wilde de laptop terug zetten naar de fabrieksinstellingen maar helaas kon dit niet omdat hij partities mist. Windows opnieuw installeren gaat ook niet, want er kunnen geen dvd/cd's in en ik vind het een beetje onzin om helemaal een externe dvd speler te kopen.

Wat kan ik hier aan doen? Ik heb heel erg veel programma's verwijderd, een uitgebreide virusscan uitgevoerd maar niks helpt.. Ik heb dan ook echt totaal geen verstand van computers.

Dan heb ik nog iets, ik heb geen idee welk type laptop ik heb.. Er staat nergens een nummer, ik heb de doos/gebruiksaanwijzing ook niet meer. Het enige wat ik weet is dat het een HP is met BeatsAudio, als ik daar op Google kom ik uit op 'HP mini 210' en als ik bij afbeeldingen kijk is het wel de laptop die ik heb, maar ik heb geen idee of dit klopt. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.