Ga naar inhoud

Laptop of PC?


LouisP

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik vroeg me af of ik een betere PC kan samenstellen dan deze laptop: http://http://www.alternate.be/MSI/MSI+GP60_2OD-038BE/html/product/1096842/?tk=13&lk=5276

Hij zou dezelfde prijsklasse moeten hebben: 950!

En hierin zou een scherm, toetsenbord en muis moeten zitten.

Kunnen jullie een samenstelling maken?

Ik ga namelijk over één jaar naar het hoger onderwijs en ik denk dat een laptop dan een betere keuze zou zijn.

Daarom

Ik zou er wat mee moeten kunnen renderen en wat minecraften.

Zal dit lukken met die laptop of eventueel me die samengestelde pc?

Alvast Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar school gaat dan kan je beter een laptop kopen.

Alternate op het moment dat ik ging kijken offline en dus kan ik niet kijken welke laptop je koos.

En als ik een tablet van rond de €200 erbij koop?

K' heb echt GEEN idee hoe het er in het hoger aantoe gaat, zijn de lessen tegenwoordig allemaal online te volgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou geen tablet kopen want op een laptop kan je programma installeren dat je nodig hebt voor uw school.

Maar als ik u was zou ik eerst informeren op school wat daar de mogelijkheden zijn.

Dus misschien best eerst een jaartje wachten voor ik effectief ga moeten beslissen voor m'n studies? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus misschien best eerst een jaartje wachten voor ik effectief ga moeten beslissen voor m'n studies? :)

Dat kan ik niet over oordelen.

Misschien een pc kopen.

Dan het geld van 200 euro opzij leggen en elke maand geld opzij leggen voor laptop want je heb nog 1 jaar en met de Nieuwjaar in vooruit zicht krijgt je misschien nog wat extra geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.