Ga naar inhoud

ben nieuw hier, vraag over virus die zorgt dat internet niet meer werkt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er werd hiervoor ook geen logje aangemaakt, dat is dus volledig normaal.

We gaan even verder kijken...

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ga naar Start - Configuratiescherm - Internet en Netwerk - Netwerkcentrum

Klik links op Adapterinstellingen wijzigen

Selecteer de adapter: Realtek PCIe FE Family Controller #2

Rechtsklik en kies voor Eigenschappen

Klik op Internet Protocol Versie 4 (TCP/IPv4) en kies opnieuw voor Eigenschappen.

Vink "De volgende DNS-serveradressen gebruiken" aan en vul onderstaande gegevens in:

  • Primair: 192.168.1.1
  • Secundair: 8.8.8.8

Bevestig met OK.

Heeft dit enig succes opgeleverd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben naar start gegaan en daarna naar configuratiescherm maar dan staat er geen ''Internet en Netwerk'' maar je kan wel direct naar Netwerkcentrum het enige probleem is dat ik nergens ''Adapterinstellingen wijzigen'' zie staan.

- - - Updated - - -

Ow als ik Netwerkcentrum heb aangeklikt staat bovenin wel: Configuratiescherm > Netwerk en Internet > Netwerkcentrum.

dus daar kan het niet aan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Adapterinstellingen wijzigen vind je in het menu links terug normaal gesproken.

Je kan het normaal gesproken ook bereiken door volgend adres in te geven in de adresbalk bovenin: Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkverbindingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als ik het boven intyp kan ik de computer het niet vinden en ik heb het op mijn laptop uitgeprobeerd en daar staat inderdaad wel ''adapterinstellingen wijzigen'' maar op de computer waar het om gaat ziet het er zo uit:

post-45434-1417705560,7797_thumb.jpg

Het kan zijn dat ik vandaag niet meer terug antwoord want ik moet naar bed (morgen naar school):thumpdown:.

gr. Jeremy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de adapter '' Realtek PCIe FE Family Controller #2'' wel gevonden onder apparaat beheer maar dan staan er allemaal bladen waaronder geavanceerd, daar staat ''IPv4'' tussen.

Ik weet niet of het zo ook kan maar anders weet ik niet hoe het nu verder moet want daar kan je niet met de rechtermuisknop op klikken en dus niet op eigenschappen klikken.

gr. Jeremy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Kan je nu nog even opnieuw een Ipconfig logje maken aub?

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.