Ga naar inhoud

0x80042302


wijswerk

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ondervind sinds kort een probleem met mijn windows media player. Deze kan ik niet meer opstarten en is niet opnieuw te installeren.

Als ik systeemherstel wil doen krijg ik de volgende fout , 0X80042302.

Helaas heb ik geen hersteldisk gemaakt en dus zit ik nu letterlijk met mijn handen in het haar hoe dit te herstellen zonder verlies van gegevens en data.

Groet, wijswerk

Link naar reactie
Delen op andere sites

fixit_launchbanner.png

Instructies voor 'uitvoeren'

  • Klik de knop Uitvoeren hieronder
  • Volg daarna de opdrachten die op het scherm verschijnen om te starten

[TABLE=class: rnp_runnow_button_text]

[TR]

[TD=class: rnp_runnow_button_text1] Uitvoeren [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

icon_error_sml.png

Uw besturingssysteem wordt momenteel niet ondersteund door Microsoft Fix.

Zie boven het antwoord bij de link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht 1 staat dat je WMP niet kan opstarten, volgens je laatste bericht wel want je geraakt nog aan een foutcode als je muziek wil afspelen.

Bij welke toepassing krijg je geen geluid door de hoofdtelefoon?

Je gebruikt Windows 8, heb je er zelf een Windows- startknop aangemaakt, is er dus eentje aanwezig?

Ga naar je Charm- balk en klik er op zoeken.

post-23245-1417705559,628_thumb.png

Typ in het zoekvenster wmp, nu zou aan de linkerkant Windows media player moeten verschijnen.

Klik er op.

Opent Windows media player? Indien niet verschijnt er een foutcode, geef die door in je volgende bericht.

post-23245-1417705559,646_thumb.jpg

Wat betreft die foutcode (error) in bericht 7 kan je deze link (klik erop) eens doornemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.