Ga naar inhoud

Af en toe crashes


Thuurke

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik had vroeger al een discussie openstaan over die windows 8 crashes.

Ondertussen heb ik al mijn laptop K55VD naar ASUS gestuurd, die hebben het moederbord vervangen en de laptop teruggestuurd.

Nu werk ik al een dag met mijn pc en plots uit het niets een crash, nm: System_Service_exception. Hier het dumpbestand: [ATTACH]28303[/ATTACH]

Hij ging automatisch opnieuw opstarten, dat deed hij niet bij 100 %. Ik heb het dan zelf gedaan door de aan/uit knop paar seconden in te drukken.

Toen ik de pc opnieuw startte kreeg ik het startscherm met het logo asus en de vermelding systeem bijwerken ..%

Recent heb ik ook een printerstuurprogramma geïnstallleerd van een draadloze printer.

Hebben jullie een idee aan wat het kan liggen?

Mvg,

100213-327421-01.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vroeger al een discussie openstaan over die windows 8 crashes.

Ondertussen heb ik al mijn laptop K55VD naar ASUS gestuurd, die hebben het moederbord vervangen en de laptop teruggestuurd.

Gaat het hier om deze discussie?

Die discussie staat nog steeds open hoor.

Als je wil, kan ik alles samenvoegen zoadat we niet heen en weer moeten om de voorgeschiedenis te bekijken.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.