Ga naar inhoud

Wit scherm


elanto

Aanbevolen berichten

Graag kreeg ik hulp.

Bij het opstarten gisteren kreeg ik na enkele ogenblikken een wit scherm.

Ik heb gezien in het Forum dat dit probleem hetzelfde is zoals beschreven door Raap op 2 maart 2012.

Het antwoord van Beheerder Kape eveneens gezien.

Bij deze zou ik Kape willen verzoeken om mij op dezelfde wijze verder te helpen.

Met mijn dank bij voorbaat.

elanto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschillende keren getracht om zo in de veilige modus terecht te komen, telkens na 5 minuten tokkelen of blijven drukken op F8 niets enkel zwart beeld.

Als ik gewoon opstart, zie ik mijn normale achtergrond met alle iconen en cursor maar verandert dan nog voor ik iets anders kan doen. In een flits zie ik soms "er moeten nog 2 prgrammas afgesloten worden.

Ik had de PC eergisteren nog laten scannen door Powersuite Pro van Uniblue wat nu ook in handen schijnt te zijn van Ashampoo.

Ik heb enige dagen geleden een proefversie gedownload nl. Ashampoo Anti-Virus 2014.

Mijn PC is een Medion MD 8895.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de 51a46c3b17d42-HitmanPro-logo16px.png32 of 64 bit versie van HitmanPro naar het bureaublad. Als het niet lukt via deze PC, doe je het via een andere onbesmette PC en breng je het over met een USB-stick.

Klik hier voor een uitgebreide handleiding van HitmanPro.

  • Dubbelklik op "HitmanPro.exe" en klik op "volgende"
  • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
  • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
  • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
  • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
  • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
  • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
    Post dit logje.
  • Klik nu op de knop "Herstarten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geraak nergens normaal in, de usb stick krijg ik niet open.

Zou het dan niet eenvoudiger zijn om de opstart DVD van Windows opnieuw te installeren. ik heb nogal wat belangrijke zaken op de externe HD staan en backups.

Dat vraagt allemaal wel wat meer tijd qua herinstalleren van programmas.

Graag een vraag: welk scan en virusprogramma raadt u me aan, er zijn er zovele en allen zeggen hetzelfde: wij zijn de beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je er helemaal geen beweging meer in krijgt, is de oplossing met de DVD uiteraard het laatste redmiddel.

Voor een antivirusprogramma is de eerste vraag: wil je een betalend programma of een gratis programma. De kwaliteit van die laatsten is (mogelijk) iets minder dan de betalende versies, maar voldoen toch ruimschoots aan de eisen van normaal PC-gebruik. En dan zou ik persoonlijk de gratis versies van Avast of AVG durven aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.