Ga naar inhoud

Microsoft office werkt ineens niet meer.


Bustraa

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

ik ben ten einde raad, wat is het geval:

Bij terugkomst van mijn vacantie wilde ik Word opstarten maar dat lukte niet.

Geen foutmelding, alleen Word start niet op.

Bij nader onderzoek bleken alle Office 2013 onderdelen niet meer te werken.

Heb van alles geprobeerd, niets lukte.

Dan maar Office 2013 geheel deleten volgens MicroSoft Windows Office website, dat lukte.

Bij nieuwe installatie van Microsoft Office en na het intypen van de licentiecode

krijg ik telkens de boodschap: Office vereist een hogere versie van Windows, terwijl ik notabene onder windows8 werk!!

Opmerking W8 en Office 213 zijn gekochte programma's.

De setup heet: Setup.X86.nl-HomeStudentRetail en heeft voor mijn vacantie vlekkeloos gewerkt.

Wie helpt mij uit de problemen??

aangepast door Bustraa
nog iets toevoegen
Link naar reactie
Delen op andere sites

t'Ja wat heb ik al geprobeerd:

-PC opnieuw opstarten.

-In de veilige modus met netwerk.

-Virus bescherming uitgezet, tijdens installatie.

- Dus daarna maar gedeinstalleerd.

Helaas Clarkie, een herstelpunt naar een vorige datum helpt niet.

Wel is de foutmelding veranderd: Er is een fout opgetreden.

Er is een probleem opgetreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Fixit opnieuw een Uninstall MicroSoft Office 2013 gedaan volgens hun richtlijnen.

Had uiteindelijk een probleem opgelost: Gevonden probleem: MicroSoft Office Klik-To Run installed opgelost.

Koude start PC.

MicroSoft Office opnieuw trachten te installeren en weer de foutmelding: Office vereist hogere versie van Windows7 of hoger.

Mijn platform is toch echt Windows8!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is na het terug zetten van het herstelpunt Office terug aanwezig?

Zo ja voer dan eens een herstel uit.

Krijg je die foutmelding bij de installatie van Office of lukt het het herstel niet via bovenstaande link voer dan deze fixit eens uit.

Er kwam geen antwoord op de vraag of Office terug aanwezig was op je PC na het terug zetten van een herstelpunt. (want office stond op je PC en was werkend)

Indien wel zou je kunnen proberen om Office te herstellen.

In deze link kan je de probleemoplossing volgen voor de installatie indien voorgaande niet helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows was terug na terug zetting, maar kon niet opgestart worden, en ik was dus weer terug bij af.

Je bedoelt Office was terug!

En dat het niet opgestart kon worden kon misschien verholpen worden door het herstellen van Office ( dus niet het herstelpunt) via de methode uit bericht 2 ( deze link).

Dus voer een herstelpunt uit zodat office terug aanwezig is op je PC en herstel dan Office.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een reactie:

Het laatste advies bracht ook geen oplossing.

Ik heb daarom contact opgenomen met Microsoft om hen daar het probleem voor te leggen.

Na een 45 minuten durende sessie waarin zij de besturing van de PC overnamen is het dan eindelijk opgelost.

In grote lijnen komt het er op neer dat in het register ergens een verkeerde informatie stond die daarom

bij de installatie de foutmelding Office vereist een hogere versie W7 of hoger gaf.

Het was dus geen fout mijnerzijds.

Toch nog zeer bedankt voor je hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.