Ga naar inhoud

in aparaatbeheer ontbreekt de netwerkadapter voor draadloos netwerk


Wiske001

Aanbevolen berichten

Als je dat document opent dan zie je eerst Overzicht en daaronder Besturingssysteem staan.

Onder Besturingssysteem heb je dan Serienummer staan en de code die daarachter vermeld staat is dus die Windows Registratie sleutel die je dient te verwijderen.

Sla dan het bewerkte document opnieuw op en voeg die dan als bijlage toe aan je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals heel erg bedankt. Ik heb ondertussen de driver gedownload van de draadloze netwerkkaart voor deze Toshiba computer op volgende website Toshiba Satellite Drivers | Satellite L550 | free download

Tijdens de installatie vroeg deze...gelijk met alle installaties... "wijzigingen aan de computer toestaan"... ik klikte ja en toen gebeurde er niks meer. In aparaatbeheer bij de netwerkkaart was niks veranderd, en toen ik poging deed om verbinding te maken met internet kreeg ik nog steeds de melding dat ik een internetkabel nodig had...later heb ik de pc nog eens herstart... maar er veranderde niks.

Nu weet ik het echt niet meer. Tijd om te gaan slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop in alle mogelijk richtingen gedraaid, aan de buitenkant zie ik geen knopje, ik heb dan het boekje erbij gehaald en lees "de knop FN + F8 schakelt draadloze communicatie in of uit" Ik heb dat gedaan maar er verandert niks. Ik heb dan nog eens de driver voor wifi proberen te installeren.... Hij installeert, maar in aparaatbeheer ontbreek nog steeds de netwerkcontroller voor wifi

- - - Updated - - -

Ik denk het gevonden te hebben... ik druk zonet nog eens FN (zonder F8) Ik zie dan op het scherm bovenaan al de F-toesten verschijnen... ze staan er allemaal, behalve F8. Ik veronderstel dat deze defect is. Kan ik daar iets aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.