Ga naar inhoud

Kan facebook niet meer openen


Annelies D

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik zat 2u geleden nog op facebook en nu wil ik facebook opnieuw openen en dit lukt helemaal niet meer. Andere pagina's kan ik wel allemaal openen.

Ik krijg volgende melding:

[h=1]Deze webpagina is niet beschikbaar[/h]Opnieuw laden Minder

Google Chrome kan de website niet bereiken. Dit wordt vaak veroorzaakt door netwerkproblemen, maar kan ook worden veroorzaakt door een onjuist geconfigureerde firewall of proxyserver.

Sta Chrome via je firewall- of antivirusinstellingen toe het netwerk te gebruiken.

Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kun je proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.

Als je een proxyserver gebruikt...

Controleer je proxyinstellingen of neem contact op met je netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als je denkt dat je geen proxyserver zou moeten gebruiken: Ga naar het menu 'Chrome' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje naast 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.

Foutcode: ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Kan iemand me helpen aub?

Annelies

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.