Ga naar inhoud

w8 store


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb sinds kort mijn pc moeten herinstalleren en sinds was mijn windows verandert naar engelse taal en is mijn windows store zo goed als leeg... voordat ik de pc moet herinstalleren waren er in elke catergorie 1000'en apps, nu zijn het er maar een stuk of 10. Enig idee hoe dit komt & hoe ik het terug kan krijgen? Wel heb ik gezien dat het misschien iets te maken kan hebben met de taal van mijn pc. ook heb ik gemerkt dat er eerst citrix reciever opstond en dat dit er niet meer opstaat, ik probeerde het terug te installeren, maar dan vraagt die voor een server account of gewoon account, maar ik heb hier nooit voor geregistreerd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met herinstalleren, welke bewerkingen heb je uitgevoerd?

De taal terug naar het Nederlands zetten is geen probleem, hoe je dat moet doen lees je hier.

Ik had w8.1 geinstallerd maar door mn pc te refreshen (optie in w8) ging deze terug naar w8 in het engels, ik heb de taal verandert maar denk dat de instellingen voor de store verander zijn (ander land, en daardoor minder apps ofso) ook denk ik dat het te maken heeft met die citrix... maar geen idee hoe ik dat moet gebruiken, just saying, ik heb alles legitiem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.