Ga naar inhoud

advies bij pc-aankoop


Gast capronicus

Aanbevolen berichten

Neem een 350-400w voeding van een Amerk, kom je ook mee toe hoor. Er is gewoon een trent naar vééééééél te zware voedingen in pc's steken. Hou er vb rekening mee dat de doorsnee dell voedingen 200-300w zijn... een moderne pc heeft echt niet zoveel vermogen nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

tenzei je natuurlijk een monster van een videokaart neemt... maar dat is een heel ander verhaal.

hier opnieuw eens een samenstelling dan.. gezien ik de vorige zelf een beetje verpest had... :(

hardware is ietsje anders als de vorige keer :)

dit keer ook weer een stabiel moederbord, met stabiele processor en een 2GB setje geheugen gepakt.

voor op de processor een aparte koeling omdat dit gewoon veel beter is dan de boxed kooler.

een goed merk voeding 400Watt.. lekker stil merk ook :)

de kast hier ook weer zwart.. maar dat is als referentie naar het grijze model wat je zelf had uitgezocht (om de prijs van het totale systeem makkelijk overzichtelijk te maken)

ik heb ook gekozen voor de 640GB samsung spinpoint F1 die door 2 platters van 320GB(stuk) mega snel is! en ook bijna niet hoorbaar!

al met al.. nu een mooi stabiel systeem die zeker heel wat games perfect aan kan! (behalve crysis op hoogste settings dan haha, maar kan je wel spelen als je dat wilt op normaal)

post-90-1417703762,7006_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alternate zou ik mee opletten alvorens je daar bestelt, als je wil weten waarom moet je maar ff pm sturen naar aarondk1 ;). Zijn videokaart is in garantieperiode defect gegaan & er wordt geweigerd de kaart in garantie om te ruilen...

In België zou ik eerder Forcom of Tones aanraden, die zitten echt goedkoop qua prijs, en leveren beide nette service af. Forcom is wel eerder een "dozenschuiver", dus je moet wel weten wat je bestelt (maar in garantieafhandeling zijn ze wel stipt). Tones heb ik geen ervaring met garantieafhandeling (is gewoon nog niets kapot gegaan van daar ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Forcomm is inderdaad een goede winkel, alleen hun verkoopafdeling vind ik niet zo goed.

Alternate is toch niet zoveel duurder, maar ik vind hun service niet zo goed.

Ik weet niet precies waar je woont maar misschien moet je eens bij Dataplan gaan horen.

De sponsor van PCh, krijg je misschien nog korting ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.