Ga naar inhoud

PC upgraden


Miracle

Aanbevolen berichten

hey,

ik wil mijn pc wat upgraden zodat ik iets wat fatsoenlijk bf4 kan spelen :P

mijn vraag is, als ik alleen de videokaart upgrade ist goed of moet er nog andere stuken ook verandert worden

mijn systeem:

Microsoft Windows 7 Home Premium

Palit GTX 460 Sonic Platinum

CoolerMaster Silent Pro Gold 800W

Kingston HyperX - Geheugen - 6 GB : 3 x 2 GB

ASUS P6T SE - Moederbord - ATX - iX58

Processor - 1 x Intel Core i7 930 / 2.8 GHz

Cooler Master CM 690 II Advanced

Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100

OCZ Vertex 2 Series - Vast station - 60 GB

Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel je voeding als de rest van de onderdelen zijn ruim snel genoeg om Battlefield 4 met een hoog FPS te kunnen spelen.

Je videokaart is niet zo bijster snel meer, maar BF4 zal er wel op kunnen draaien. Aan welk budget had je gedacht? AMD brengt namelijk binnenkort een aantal high-end videokaarten uit, en die zijn net uitermate geschikt voor games als Battlefield 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel zijn NVIDIA's kaarten niet bijster interessant. Ze zouden nog een laatste prijsverlaging doorvoeren, maar op gebied van Battlefield 4 en EA's games is AMD zeker en vast 'the way to go'.

Hoe dan ook, in het NVIDIA-kamp is een GTX770 het meest interessant. Dit model van Palit is goedkoop én biedt uitstekende koeling.

Voor de nieuwe generatie AMD-videokaarten zal je nog even geduld moeten hebben, maar deze zouden eind-oktober/begin-november stilletjesaan beschikbaar moeten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moederbord kan dit zeker aan, en je processor is nog voldoende snel.

De R9 280X kaarten van AMD zijn al verkrijgbaar, het topmodel (R9 290X) helaas nog niet. Deze zou echter rond de 500 euro kosten, dus wellicht is de R9 280X een betere keus. De R9 280X presteert trouwens ongeveer gelijk aan de GTX770, maar wel aan een veel lagere prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.