Ga naar inhoud

Tijdelijke bestanden op ongebruikelijke plaats


schorpioen888

Aanbevolen berichten

Het zou een probleem kunnen zijn en misschien ook niet.

Ik ken de .msi bestanden.

Nu ontdek ik echter plots in mijn databasis op een HD in een docking station 9 bestanden die allen beginnen met MSI gevolgd door nummers of een combinatie van letters en cijfers. vb MSI83570.tmp.

Nu dacht ik toch dat .tmp bestanden normaal op de C: komen in welbepaalde folders.

Eigenaardig is dat al die bestanden 0 aangeven zowel onder "size" als onder "allocated";

Mijn Malwarebites verteld me dat er niets verdachts aan de hand is.

Heeft iemand van het forum ooit iets dergelijks meegemaakt en wat kan de oorzaak zijn?

Nog te vermelden : ik heb onlangs een nieuw programma geïnstalleerd :kan dat er iets mee te maken hebben?

Hartelijk dank bij voorbaat en vriendelijke groeten.

schorpioen888

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ontdek ik echter plots in mijn databasis op een HD in een docking station 9 bestanden die allen beginnen met MSI gevolgd door nummers of een combinatie van letters en cijfers. vb MSI83570.tmp.
Kan je het volledige pad voor die bestanden eens opgeven?
Nog te vermelden : ik heb onlangs een nieuw programma geïnstalleerd :kan dat er iets mee te maken hebben?
Welk programma was dat dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor je reaktie.

Die MSI "dingen" staan direct onder I, dus I:MSI9d7e3.tmp. I is dus de repartitie waar al mijn data te vinden zijn. Fotos, muziek, PPS, PDF enz.

De I staat dus op een HD met 2 TB en die bevind zich dus in een docking station.

Het laatste programma dat ik gedownload heb is Nokia PC suite. Dit programma laat je toe je mobile telefoon te beheren.

En dat is het zowat.

groetjes

schorpioen888

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe zijn dit tijdelijke bestanden de gebruikt werden bij de installatie van een nieuwe toepassing.

Maak op de I drive een nieuwe map aan en noem die Tijdelijke bestanden.

Verplaats al die msi...tmp bestanden naar die map en wacht rustig af.

Probeer al je programma's eens uit (zeker de laatst geinstalleerde) en als je geen meldingen krijgt van ontbrekende bestanden, kan je de tijdelijke map (met inhoud) weer verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Het idee dat je aanreikt lijkt me prima.... inzoverre de files in kwestie ook een inhoud hebben.

Ik heb helemaal geen benul hoe programmeren in mekaar zit, vandaar dat ik me afvraag of het feit dat een lege file in een programma zit of niet, een invloed kan hebben op het programma in kwestie.

Zou ik dan meteen die folder die je suggereert niet beter op C openen, vermits alle programmas op C staan?

Wat denk je ervan ?

Groetjes

Schorpioen888

Maar goed, het is het proberen waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helemaal geen benul hoe programmeren in mekaar zit, vandaar dat ik me afvraag of het feit dat een lege file in een programma zit of niet, een invloed kan hebben op het programma in kwestie.
Het gaat hier niet om bestanden van het programma zelf maar om tijdelijk hulpbestanden voor de installatie.

In optimale omstandigheden worden deze bestanden op het einde van de installatie ook opgeruimd maar soms neemt de producent het niet zo nauw en blijven er van die bestanden achter.

Als de files geen inhoud hebben, kan je ze ook gelijk verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is de eerste keer dat dit fenomeen me overkwam.

Misschien heb ik wel wat "overgereageerd".

Er zijn wel meer gevallen dat je soms het gevoel krijgt dat je computer ergens zijn eigen leven leid...

In elk geval bedankt voor je hulp om dit tot zijn ware proporties terug te brengen.

Vriendelijke groeten

schorpioen888

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.