Ga naar inhoud

Problemen met de grafische kaart.


Arturo60

Aanbevolen berichten

Goede middag.

Eerst maar wat gegevens over mijn Pc:

WINDOWS 8 Pro.

8 GB DDR3 GEHEUGEN

MOB: ASUS M4A785TD-V EVO

GRAFISCHE KAART: ATI RADEON HD 4600 Series (1gb)

Laatste datum drivers 24-04-2013 Driver versie 8.970.100.0 Deze zijn bij ATI radeon gedownload.

Pc is middels HDMI kabel aangesloten aan een LG tv, e.e.a. werkte onder win.7 probleemloos. nadat ik Windows 8 geïnstalleerd had kwam ik er achter dat er alleen maar drivers waren geïnstalleerd en een leeg control centrum , waar ik dus niks mee kon doen, (o.a. bureaublad klonen )

Mijn vraag is dus wat is er a/d hand of zijn er mensen die dit zelfde probleem hebben ervaren ????

of zijn er oplossingen of moeten die v/d fabrikant komen?

Alvast bvb dank voor eventuele reacties .

Groet Artur. S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit zou ik wel eens kunnen proberen, het resultaat zie je hier vanzelf,

alhoewel ik volgens mijzelf reeds de AMD drivers reeds geïnstalleerd heb , het probleem zit hem volgens hierin , er wordt wel een manager en control scherm gemaakt maar daarin kan je verder ook niks mee doen bv, het dupliceren van het bureaublad en heel veel andere instellingen.

ik denk dat dat laksheid v/d makers v/d grafische kaart is om even zoiets in elkaar te flansen ,lijkt mij voor die knappe koppen daar niet zo moeilijk ?

of wel.

In ieder geval alvast hartelijk dank voor de moeite. Hulde.

gegroet Arturo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e Nota=ATI was bekent, heb eerst de oude drivers en software verwijderd , daarna laatste versie geïnstalleerd helaas

resultaten bleef hetzelfde, nieuwste drivers worden wel geïnstalleerd en het controle center ook, maar daar zit de fout ,in het controle center zit alleen 2 instellingen die te maken hebben met de CPU en nog iets over temperaturen??? , maar wat ik nodig heb zijn de bureaublad instellingen .

Ik kom hier later nog wel op terug, heb nu ff een Win 7 Acronis True Image back-up terug gezet en nu werkt alles weer naar behoren , denk er hard over om maar een nieuwe grafische kaart aan te schaffen dan wordt het probleem wel opgelost denk ik en een voordeel is , dat ik nu tenminste een zeer goed werkende A.T.Image van

Windows 8 in de back-up heb staan, en win 7 werkt ook nog wel even.

Ik sluit hier ook de discussie mee af en iedereen bedankt voor de hulp.

Vriendelijke Groet Arturo S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.