Ga naar inhoud

Foto App werkt niet


Peter1962

Aanbevolen berichten

Als ik de App foto's open, en daarna bijvoorbeeld de map foto bibliotheek of facebook wil openen, dan doet ie het niet.

Wie kan mij zeggen wat ik hiermee aanmoet, of moet ik Windows 8 helemaal opnieuw installeren?

Ik hoop dat één van jullie hiervoor een oplossing heeft.

Mvg.Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder hij doet het niet?

Loopt de App vast of krijg je een foutmelding of..........????

Ga eens met de muisaanwijzer naar de rechter beneden of bovenhoek van je scherm als de foto-App geopend is, je krijgt dan een balk te zien , klik er op instellingen dan op opties.

Staan je instellingen daar goed?

post-23245-1417705572,5711_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie.Ik heb in ieder geval wel de foto's weer terug.Alleen de livetegel van de fotoapp werkt niet. Kan dit ook komen omdat ik misschien windows 8.1 heb gedownload?

Ook zie ik bij instellingen zoals je boven hebt beschreven het rijtje met aan te vinken mappen niet staan. Misschien heb je hier ook nog een tip voor deze beginner!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Peter,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.