Ga naar inhoud

Samsung Galaxy S4


Aanbevolen berichten

Een vraagje voor degene die het waarschijnlijk wel weten of het misschien mogelijk is dat de Qvo6 virus overgedragen kan worden naar een mobiele telefoon (Samsung S4) tijdens het overzetten van bestanden via mijn laptop.

want ik heb namelijk bestanden naar mijn Samsung Galaxy S4 geïmporteerd terwijl ik een Qvo6 virus op mijn laptop heb zitten en nu twijfel ik of het mogelijk is of ik de Qvo6 virus nu ook meedraagt in mijn mobiel.

Of zou dat niet mogelijk kunnen zijn en krijg ik alleen virussen in mijn mobiel wanneer ik een android app download die een virus heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste iEscape,

Na het scannen van mijn Samsung S4 zie ik een groene vinkje, maar wanneer ik met AVG mijn laptop gaat scannen zegt het ook dat ik geen bedreigingen meer heb in mijn laptop terwijl er nog steeds een Qvo6 virus in mijn laptop bevind.

Dus ik ben bang dat het dat het ook naar mijn mobiel overgedragen is als dat mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.