Ga naar inhoud

Pc blijft maar laden.

Kanty

Aanbevolen berichten

Kanty: welkom op PCH !

wat bedoel je met: hij blijft laden ? (voortdurend geflikker van je lampje op je kast?)

Heb je hem al eens een hele tijd laten doen? Een tijd geleden had ik iets dat er op trok , bleek nadien dat hij van alles ivm updates aan het binnenhalen, installeren en verwerken was - op dat moment kon ik er ook niets mee aanvangen.

Praktisch: laat hem eens een hele tijd doen (desnoods vannacht laten opstaan) en als dat niet helpt: rebooten en in veilige modus een herstelpunt proberen terug te zetten.

Al kan veel activiteit ook wijzen op mal- en/of spyware of virussen die lekker achter je rug actief bezig zijn.

Vandaar de vraag: zit je safe op gebied van die dingen (en houd je geregeld je updates bij) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zette vanmorgen mijn pc aan, krijg de startpagina in beeld, en dan blijft ie laden en nog eens laden.

Heb niets gedownload of andere gekke dingen gedaan.

De browser is Google Chrome.

Hartelijk bedankt voor het meedenken. Het is inmiddels opgelost. Had gisteren geprobeerd iets te downloaden en dat ging niet goed. Heb het afgebroken en het schijnt dat het wel is doorgegaan op mijn pc. Heb systeemherstel voor een paar dagen terug gedaan en het probleem is opgelost.

Vr gr Kanty.

- - - Updated - - -

Zo opeens herinnerde ik mij dat ik toch iets had gedownload, en er niet meer aan gedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi dat je eruit bent Kanty

en tja: 'k herken dat ook wel hoor - het oude Vlaamse spreekwoord: door schade en schande word je wijs blijft voor iedereen gelden. (voor mij ook dus - grijns)

'k hoop dat je op mijn vraag (van je beveiliging) positief kan antwoorden - ze is nu niet meer terzake, maar ze blijft belangrijk.

enne: klik je onderaan eens op 'Opgelost' ? altijd handig voor lezers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.