Ga naar inhoud

Upgrade van Vista naar Windows 8 loopt mis


Thibault

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een jaartje geleden een upgrade gedaan van Vista naar Windows 8. Jammer genoeg kunnen we een bepaald programma niet meer gebruiken. Het is een programma dat we via via hebben gekregen...dus helaas kan ik niet via VMware windows XP laten draaien en dan het programma opnieuw installeren.

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen ? In het mapje program files vind ik wel nog het programma'tje terug, maar kan ik dit niet gebruiken om dit op andere pc te installeren, logisch lijkt me dit.

Alvast ontzettend bedankt !

Mvg

Thibault

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Een jaartje geleden een upgrade gedaan van Vista naar Windows 8.

Kan ik op geen enkele manier Windows 8 er terug van gooien, en terug naar Vista overschakelen ?

Groeten

Op welke manier heb je Windows 8 geïnstalleerd?

Gaat het om een merk- PC? Heb je een Vista installatieschijf of recovery schijfjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een Acer PC waarop standaard windows Vista op geïnstalleerd stond. We hebben dan een Windows 8 upgrade gekocht en gedownload.

Ik ben nu bezig met Windows Vista te downloaden. Key plakt op de PC.

Ook vond ik in mijn C: een map " WindowsOud ", kan ik hier iets mee aanvangen ?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een aangepaste installatie doet en de partitie niet formatteert worden bepaalde bestanden uit de eerdere Windows versie opgeslagen in de map Windows.old, dus daar heb je niks aan als je bedoelt dat je daarmee zou kunnen terug keren naar je vorige Windows versie.

Heb je ooit recovery schijfjes aangemaakt na aankoop van de laptop of was er eentje bij?

Staat de recovery partitie nog op je laptop? Dat kan je controleren in schijfbeheer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.