Ga naar inhoud

[OPGELOST] taakbalk


lannootn

Aanbevolen berichten

hoi iedereen,

Is het mogelijk om de windows taakbalk zo in te stellen dat hij enkel verschijnt als je met de muis aan je uiteinde van je scherm gaat? Ik heb hem al ingesteld op auto-hide, maar soms verschijnt hij als er een programma aandacht nodig heeft (bv als je aan het chatten bent op msn ofzo). Dit kan soms irriterend zijn..

Dank bij voorbaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Is het misschien mogelijk om ervoor te zorgen dat de taakbalk geen vensters meer plaatst in de windows taakbalk?

Dus dat enkel de startknop er staat en het systeemvak?

Ik gebruik namelijk objectdock die al voor mijn geminimaliseerde vensters zorgt. Maar ik kan daar enkel instellen dat hij de taakbalk volledig wegdoet, en ik wil nog graag mijn systeemvak gebruiken..

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig maar helaas (voor jou)) kan je dat niet afzetten.

The task bar is a busy place, and there are lots of things on it; the start button and menu, the quick launch bar (if you have that enabled) and on the far right, the notification area. Most all of those are configurable to some degree, but the area where buttons representing your "currently running programs" is not. It's always supposed to be there, there's no way to turn it off.

Bron: Ask Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost.

Bij stardock's objectbar 1.9 plus versie kan je een optie kiezen "hide windows taskbar" zodat hij nooit meer tevoorschijn komt.

Je kan wel nog aan het startmenu door op de windows startknop te drukken op je keyboard.

En je kan ook de optie aanvinken om het system tray over te nemen, dus heb ik de windows taakbalk niet meer nodig :)

Toch bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.