Ga naar inhoud

Internet Probleem (DNS configuratie)


Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds een paar dagen hebben wij thuis op een van onze laptops geen internet meer, hij geeft wel aan dat er verbinding is maar ik kan geen internet openen. Als ik diagnose en herstel kies krijg ik de melding dat het aan de DNS configuratie ligt maar als ik een browser probeer te openen met het IP adres opent hij niet (in ieder geval niet in de eerste paar minuten, ik geef daarna vaak de hoop op). Ik heb ook geprobeerd via eigenschappen de dns naar die van google te veranderen maar dat helpt ook niet. Bij Skype krijg ik wel de melding dat ik online ben, maar bij steam heb ik steeds een verbindingsprobleem (dit kan ook liggen aan dat steam via een internet site werkt).

Graag zou ik hier hulp mee willen,

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Downloaden installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal teselecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome ofGoogle Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg tehalen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link enplak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht vanje hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.