Ga naar inhoud

probleem met beeldscherm na update van windows 8 naar 8.1


Gast

Aanbevolen berichten

Na deze week de update gedaan te hebben is er een raar probleempje opgetreden met beeldscherm, bij aanraken van het touchpad verschijnt er regelmatig een kleine of volledige zwarte balk op de website die ik bezoek, tevens, bv op de website van het laatste nieuws (laatste nieuws 48 u), worden de eerste 4 fotos niet weergegeven, iedere keer gewoon een gekleurd vlak daar waar normaal de foto's moeten staan (bij aanraken van pijltje met touchpad over bewuste kleurvlakken verschijnen de foto's dan weer wel, ook worden bv in mijn mailprogramma berichtjes in andere kleur weergegeven, of tekst bij bezochte webpagina,s

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens deze installatiehandleiding zou je best voor de installatie van Windows 8.1 eerst de driver Intel Wireless display verwijderen.

Dan de Update Windows 8.1 installeren en vervolgens de drivers, zie onderstaande afbeelding.

post-23245-1417705581,3266_thumb.jpg

De drivers geschikt voor Windows 8.1 kan je terug vinden via deze link, waar je volledig correct model moet ingeven en Windows bit versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, windows 8.1 staat er al op, toch die handleiding dan maar volgen met eerst die intel wireless display verwijderen en dan de drivers installeren of enkel de drivers installeren via die link ?

Oprecht bedankt voor de hulp

- - - Updated - - -

Nog een vraagje, op die website van toshiba (door u meegestuurde link), bij besturingsysteem windows 8.1 64 bit invullen of windows 8.1 update ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, ik geef het op, sommige besturingsprogrammas (amd display driver en intelproset/wireless wimax software) kan ik wel downloaden maar als ik toestemming geef na het uitpakken om de veranderingen op de harde schijf aan te brengen gebeurt er niets meer, de andere updates zijn gedaan maar het probleem blijft wel bestaan, dat wordt bij gelegenheid iets voor mijn computerhersteller......zucht....mag ik u toch hartelijk bedanken voor de gedane moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die AMD display driver zal je niet kunnen installeren omdat jouw systeem de Intel display driver nodig heeft. Zelfde verhaal wat betreft de driver voor draadloos netwerkkaart.

Dus op dat vlak is alles juist verlopen.

Wat dat kleurprobleem betreft heb je dat enkel als je in een browser werkt?

Dus je bureaublad, in je verkenner, in andere software heb je dat probleem niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.