Ga naar inhoud

verloren email adressen


sers

Aanbevolen berichten

Hi allemaal

Ik heb XP en gebruik outlook.

Verleden week ben ik met jullie bezig geweest om mijn oude computer wat sneller te laten starten.

Omdat ik overweeg om tzt een nieuwe desktop te kopen had ik daarvoor geprobeerd om mijn emails en email adressen te back-uppen naar mijn F schijf (externe harddisk)

Gisteren kwam ik erachter dat ik diverse email adressen ineens mis.

Volgens mij willekeurig.

Die backup kan ik ook niet terug vinden op mijn F schijf maar ik herinner me wel dat het iets met POT of PST bestanden te maken had.

Ik heb samen met jullie flink wat prorgramma's gedownloaded en gerunned maar ik geloof niet dat dat er iets mee te maken heeft.

Weten jullie misschien wat ik kan doen om die emailadressen terug te krijgen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, dat bedoelde ik niet, want ervaring in xp: dat gaat niet altijd op.

het gaat er echt om dat op de aangegeven plek (extra-mapopties-tabblad: weergave) het weergeven van verborgen en systeembestanden is gefaciliteerd.

en geef dan ook meteen even aan dat extensies van bekende programma's moeten worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de verborgen en systeembestanden weergave nu gefaciliteerd.

Je zegt <<<<<en geef dan ook meteen even aan dat extensies van bekende programma's moeten worden>>>>>

Er staat 1 vakje (die is niet aangevinkt) met extensies voor bekende bestandtypen verbergen.

Bedoel je dat?

Verder kan ik geen optie kiezen in mapopties inzake extensies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok no problem!

Wat nu te doen?

- - - Updated - - -

Ok no problem!

Wat nu te doen?

Nou ben ik weer te snel sry ......

Op mijn F schijf staat nu een file met de naam mailboxreservekopie.pst

Deze heb ik idd op 7 oktober aangemaakt (zie boven)

Als ik hem probeer te openen krijg ik een kladblok maar geen tekst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.